Part 3"Fight"

276 28 21
                                    



Lea P.O.V.

Leon mi je objasnio sve u vezi borbe: današnji pobjednik je moj sutrašnji protivnik. Ali ja sam si mislila, ako budem dobre volje, možda i danas bude održana moja borba. Tako bih se toga rješila i sutra bih mogla biti sama; sutra želim biti sama.

Prvo sam se presvukla, jer ne mogu ići u kratkoj haljini, pa sam se dogovorila oko treninga. Kada sam došla, vidjela sam Marka kako se priprema za borbu. Nema šanse da ću se možda morati boriti protiv njega .

"Leone, nije ono valjda lik s kojim ću se možda boriti", rekla sam u blagoj nevjerici.

"Da, zapravo je", odgovorio mi je Leon. "Zašto? Poznaješ ga?"

"Da", rekla sam, promatrajući Markove pripreme. "Zapravo, on je Nikolin prijatelj."

"Oh, ako hoćeš, možeš odustati od ove borbe", pogledao me ozbiljno. "Znaš, za svaki slučaj", nakratko je pogledao Marka, "da se ne moraš boriti protiv njega."

"Ne", odlučno sam odgovorila. "Ja se hoću boriti protiv njega. Hoću da on izgubi."

"Ok", slegnuo je Leon ramenima. "Dođi, moramo započeti borbu."

"Idemo."

"Gospodo! Dobro došli!" začulo se iz sredine ringa. "Pobjednik večerašnje borbe imati će meč protiv najbolje cure u cijelom LA-u!"

Marko P.O.V.

Kada sam ispred kluba vidio Leu sa nekim tipom, krenuo sam na tajnu lokaciju za koju znaju samo borci jer su borbe ilegalne i ne smiju svi znati našu lokaciju. Došao sam na mjesto borbe i otišao se pripremiti. Kasnije je do mene došao trener da mi objasni koliko je važno večeras pobijediti; time bih se dokazao drugima i pokazao koliko sam jak pošto je moj protivnik jedan od najboljih boraca.

"Gospodo! Dobro došli! Pobjednik večerašnje borbe imati će meč protiv najbolje cure u cijelom LA-u!"

Kada to čujem, vidim Leu koja priča s onim likom. Spominju borbu.

"Meč protiv Lee će biti najvjerovatnije odmah danas pošto ona već ima organizirane slijedeće borbe", nastavio je sudac, a onda se okrenuo prema ostatku publike. "Marko i Karlo neka stanu u svoj kut."

Lea P.O.V.

Marko je stajao u crvenom uglu, okrenut meni licem, a Karlo u plavom, okrenut leđima. Na Karlovim leđima se mogao dobro vidjeti veliki ožiljak koji je pokrivao gornji lijevi dio njegovih leđa. Sudac je dao znak za početak prve runde, a Karlo i Marko su napravili sportski pozdrav.

Karlo je prvi krenuo s napadom: lijevi kroše, desni aperkat, i Marko se već našao da podu. Bacila sam osmijeh na lice, i dala Karlu aplauz kao i ostali.

Leon je također dao aplauz, ali je mislio da bi trebao pobijediti Marko jer je Karlo opasna osoba koja se bavi opasnim poslovima i Leon želi da on izgubi svoju reputaciju.

Karlo se sklonio u suprotni kut, a sudac je odbrojavao sekunde kako bi Marko ustao. Sa brojanjem je stigao do šest kada je Marko polako počeo ustajati. Karlo je ponovno krenuo na Marka, ali on je bio taj koji je ovog puta započeo s udarcima: jedan udarac, drugi udarac, treći i karlo se našao na podu.

Naravno, morala sam ići čestitati pobjedniku, a to je značilo da moram razgovarati s Markom. " Marko, čestitam na pobjedi. Pričekaj da se pripremim za naš meč", rekla sam okrećući mu leđa, a onda sam rekla više za sebe: "Tako da budem gotova s time."

"Hvala", čula sam ga kako govori. "Naravno da ću pričekati da se pripremiš."

Marko P.O.V.

"Čestitam!", prišao mi je Lein trener. "Drago mi je da si ti pobjedio, iako ćeš se sada boriti protiv Lee."

"Hvala, ali kaj se nije trebalo boriti tek sutra?"

"Da, ali Lea sutra ne može jer ima obaveze, a ostale dane ne može zbog mojeg treninga, škole, posla, treninga plesa i izlazaka s prijateljicama. Jednostavno ne može stići, ali bez brige", položio je ruku na moje rame i ne baš nježno pritisnuo. "Ako izgubiš, budi bez brige. I dalje ćeš biti najbolji muški boksač, ali reći ćemo da si bio umoran od prethodne borbe. "

Namršteno sam ga pogledao. "A zašto mislite da ću izgubiti?"

"Zato jer je Lea ljuta, a čini mi se da ima i neke probleme s tobom. To znači da je dodatno ljuta. "

"Ok, ne znam koji je njezin problem, ali ja joj nisam ništa napravio."

"Možda joj nisi ništa napravio, ali to ne znaci da nisi kriv. Misliš da ona nije skužila da si ženskaroš i da si joj prišao zato jer je bila zgodna."

"Ne, to nije istina samo –"

"Samo priznaj da je istina da si joj zato prišao", prekinuo me ozbiljnim glasom, "i da si stalno pored nje jer te je ona jedina odbila."

"Nije istina. Ja sam kraj nje zat– "

Nije mi ni dao priliku za objašnjenje već me po drugi put prekinuo. "Nego zašto si onda cijelo vrijeme blizu nje i ne želiš se boriti protiv nje?"

"Kako znas da se ne želim boriti protiv nje?"

Odmaknuo se od mene za korak. "Vidi ti se na faci da si sretan zbog pobjede, ali nisi zadovoljan protiv koga ćeš se slijedeće boriti."

"Dobro, istina je jer ju ne želim povrijediti", frustrirano sam ispustio dah koji sam zadržavao dok je njemu počeo zvoniti mobitel koji je očito ignorirao nakon što je vidio od koga je poziv. "Lea je ipak cura, a ja ne tučem cure, ali ne mogu izgubiti jer ipak to je CURA. Izgubit ću svu reputaciju i", pogledao sam ga pomalo naživciran. "Zvoni ti mobite."

"To nije moj mobitel nego Lein."

"Onda se javi."

"Nema šanse. Da poznaješ Leu kao ja, znao bi da njezin mobitel ne smiješ dirati. Uostalom, Nikola ju vjerojatno zove kako bi provjerio gdje je."

"Daj onda meni mobitel", ispružim ruku pre njega. "Ja ću se javiti."

"Ok, ako hoćeš umrjeti."

"Halo."

"Halo, tko je to?"

"Marko je, kaj trebaš?"

"Teo i neki dečko su se posvađali i trebamo Leu da ga smiri jer samo ona to može."

"Ne može. Ja sam upravo pobjedio u svojoj borbi i sada slijedi meč u kojem Lea i ja odmjeravamo snage. "

"Nije me briga", Nikola je povisio ton. "Ona mora doći smiriti ga!"

Krenuo sam ga smiriti, ali čuo sam kako Lea doziva moje ime.

"Zašto imaš moj mobitel?"

Pružio sam joj mobitel dok je Nikola s druge strane linije još uvijek govorio kako Lea mora doći. "Nikola te zove da dođeš u klub i smiriš Tea. Tuče se s nekim i ne želi se smirit. "


Lea je uzela mobitel, prekinula poziv i pogledala me. "Kaj onda još uvijek radimo ovdje? Idemo u klub", okrenula se prema Leonu. "Reci da se ne mogu boriti s Markom, te da i dalje stoji da sam ja broj jedan i da je, nažalost, Marko broj jedan."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 21, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FightWhere stories live. Discover now