''Harika Makyaj''

358 12 7
                                    

Hah sonra ne mi oldu Olivia beni odamda bulamayinca evden cikti gitti bende calan telefonumu açıp dolaptan ciktim. Desem bile inanmayin. Tabiki olaganustu saklanma yeteneklerimle Olivia dan kacmayi basarirdim ancak calan telefonum buna engel oldu.

Olivia- Neredesin kucuk surtuk?
Hemen telefonu actim ve konusmaya basladim.

Harry- Hey naber Deniz

Kahretsin buraya geliyordu.

Ben- Harry suanda hic musait degilim

Harry- Hey nerdesin sen sesin neden kisik geliyor? Hasta mi oldun yoksa bana hasta olmadigini soyle Deniz

Harry e cevap vericekken dolanin kapaginin acilmasiyla yere yapistim

Harry- Hey Deniz o gurultude neydi iyimisin sen?

Olivia telefonu elimden aldi ve konusmaya basladi.

Olivia- Evet iyi ama simdilik iyi tabiki onun kafasini duvara surttukten sonra cikan kivilcimla sigarami yakmayi dusunmuyorum yada uzerine asfalt dokup kamyonla ustundende gecmeyecegim dedi ve ekrana bakti Simsek mcquenn de kim Deniz? Herneyse kapatmam lazim sonra gorusuruz dedi ve telefonu kapatti.

Ben de ne mi yaptim? Yerden ziplayarak Olivia ya sımsıkı sarıldım. Yoksa cekecegim vardi. Daha sonra olan biten herseyi anlattim.

Olivia- Hahahahahah simsek mcquenn mi ahahaha unlu Styles mcquennli ic camasirimi giyiyormus?

Olivia- Sen ahahgssha kim sekil hahah y ahahahaha yapmak kim Deniz olacagi buydu ahahahah

Olivia- Ne Emma gerçekten oylemi dedi Tanrim senin yerinde olmak istemezdim yerin dibine girmissindir dedi ve kirkirdamalarina devam etti.

Olivia- Hey Deniz ne dersin louis ide bana yapalimmi?

Deniz-Oliviaa biz Harry le daha cikmiyoruz bile ayrica ondan hoslanip hoslanmadigimida bilmiyorum ve Louis in sevgilisi var o isi unut okul dedikosundan basini kaldirip biraz magazin okusan iyi edersin

........
Harry nin Agzindan

Harry- hi hi evet tamam evet musaitim kesinlikle aksam 8 de gelirim o zaman almaya onlardami tamam anlastik

Liam - Ne oldu Harold?

Harry- Aksama planlarinizi iptal edin sizide cagirdi.
........
Deniz' in Ağzından
Deniz- Olivia tamam cagirdim simdi sakinlesirmisin?

Olivia- Deniz?

Deniz- Olivia?

Olivia- Deniz bu sefer sictik

Deniz- Ne yüzden?

Olivia- Bugün pazartesi sersem senin telaşı yüzünden  unutmusum sende aptal aşık gibi davranmayı kes ve hazırlanmaya bak okula gidiyoruz

Deniz- Hass*ktir bugün pazartesi mi? Dedim ve hemen perdeleri kapatıp kıyafetlerimi çıkarmaya başladım bir yandan da çantamı hazırlamaya çalışıyordum.

Olivia kahkaha atmaya başlayınca durdum ve ona dondum. Ne olmuştu?

Olivia- Deniz takma kafana şaka yaptım ahahahah boş ver kaç okul günü var daha

Deniz- Ne ne alaka? Hem sen sen aghhh pisliğin tekisin Olivia

Olivia- Bende seni seviyorum bebeğim

*****

Olivia- Deniz saat kaç? diye bağırdı Olivia mutfaktan salona

Deniz- 6 yı çeyrek geçiyor Olivia.

Olivia- Harry kaçta gelicek?

Deniz - 8 de Olivia. Bir koşma sesi duyup yere çakılma sesi duyduğumda yayıldığım koltuktan hemen kalktım ve merdivenlerin önüne düşmüş ve çanağını ovalayan bir Olivia görmemle kahkaha atmam bir oldu. Bir yandan da çalan kapıyı açmaya gidiyordum. Kapıyı açmamla ilk önce 5 surata bakıp sonrada üstüme baktım daha sonra arkama dönüp koşmaya başladım tam Olivia nın üzerinden başarılı bir atlayış gerçekleştiri- ŞAKA ŞAKA ben kim başarılı atlayış kim. Tamam belki başarılı bir atlayış olabilirdi taki Olivia bileğimden tutup beni yere onun üstüne yapıştırana kadar.

Deniz - Seni sürtük! Siz şimdi niye koştuğumu merak ediyorsunuz değilmi? Tabi ya. Üzerimde winxli çocukluktan kalma ve bana olmadığı için kollarını ve bacaklarını kesip şort yaptığım takımım var. Ama HAH! Olivia da benim teletabili takımımı giymişti. Ayrıca yüzümdede birbirimize yaptığımız gözü kapalı makyajlar var! Silmeye üşendiğim.

GEÇMİŞ ZAMAN

Olivia- Deniz

Deniz- Efendim?

Olivia- Haydi makyaj yapalım

Deniz- Daha çok  var Oliviaa

Olivia- Hayır hayıır gözü kapalı hani bir birimize yapıcaz

Deniz- Sen git bandanamı al bende makyaj malzemelerini getiriyorum ayrıca rahat birşeyler giyebilirsin dolaptan diyerek dolaba gittim ve winxli takımımı giydim tuvalet aynasından  ruj far rimel fondaten alık pudra gibi şeyleri kucaklayıp yatağa attım. Olivia da benim telatabili takımımı giyip vede siyah bandanamı alıp geldiğinde yatağa kurulduk.

Olivia- Sen mi? ben mi? kim başlicak?

Hemen ellimi kaldırdım onunda kaldırdığını görünce aynı anda Taş Kağıt Makas diye bağırdık. Hah ben taş o makas ilk ben aldım. 

Olivia- Ama bilerek kötü yapmak yok

Deniz - Yok. Söz dedi ve Olivia ya gözümü bağlaması için bandanayı uzattım. Bağlayınca bende onunkini bağladım elime biraz fondaten sıktım.

Deniz - Olivia buraya gel yüzüne dokunim ilk önce diyince elimi yüzüne dokundurttu. 

Fondateni sürdükten sonra elimi makyaj malzemelerinin olduğu yere attım ve ruja benzeyen cismi aldım. Olivia nın yüzüne dokunup dudaklarını bulunca ruju da sürdüm. Sanırım şuan botokslu bir Olivia yaptım. Far kutusu gibi olan şeyi aldım ve Olivia nın kirpiklerinden kaşına kadar gölge yaparak far sürmeye çalıştım. Tabi hangi renkleri kullandığımı bilmeden buda ayrı bir komedi.

***

Olivia- Şimdi aç bakalım gözlerimi  şaheserimi  ve halimi görmek istiyorum. Olivia nın gözlerini açtığım gibi aynayı kaldırdım ve kendimi baktım. Beni ne yapmış böyle! Eyeliner kaşımdan kalın ruj oha burnuma da sürmüş o fondaten değilmiydi lan? O yanağımdaki ne? H harfi olamaz değilmi? Oha nası çizdi lan onu? Bide kırmızı kırmızı yanında kalbe benzer bişi çizmeye çalışmış salak.

Aynı anda birbirimize bağırınca kaçsam mı yakalasam mı bilemedim. Oda bana şaşkınca bakınca kahkahalarla gülmeye başladık.

Olivia- Denizz seni çok özledim bi öpücük ister misin canım arkadaşım

Deniz - Defol Olivia dedim ve salona kaçmaya başladım. Salonda orta sehpanın çevresinde koşarken sehpanın üstenden atlayıp yanıma gelen Olivia beni yakalayıp yanağımı öpünce '' İğrençsin Olivia defol '' dedikten sonra  yorulduğumu fark edip koltuklardan birinde uzandım. Olivia da ''ben susadım'' diyerek mutfağa gitmişti zaten.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin