Süpriz

391 14 2
                                    

En son gördüğüm şey Harry nin Deniz diye bağırıp bu tarafa koşmasaydı.

HARRY NİN AĞZINDAN

Salak kız kendisine mahşet atıp yere düştü ve bayıldı. Hemen sahaya koştum ve Deniz i kucağıma aldım banklara oturttum. Sakar kız nolucak. Yanımıza sağlık ekibi geldi kolonyalı pamukla Denizi ayılttılar bende yanıma Denizi oturttum. Tansiyonuna, solunumuna baktı ve Denizin Başını aşağı eğdirip burnuna pamuk koydular çünkü burnu kanamaya başlamıştı.

Sağlık ekibinden biri- Birşeyin yok sadece burnun kanıyor. dedi ve ayağı kalkıp yürümeye başladı.

Sonra Deniz e dönüp bir dahakine mahşeti karşı tarafa atmayı dene dedi ve yürümeye devam etti.

İstemsiz olarak güldüm. Ben gülünce Deniz bana baktı. Tam özür dilicekken oda gülmeye başladı.

Ben- Sakar kız dikkatli ol biraz.

***

DENİZİN AĞZINDAN

Maçın 2 setinide biz almıştık. Ve şimdi Harry le otoparka yürüyorduk.

Harry - 9 da seni alırım ?

Ben- anlaştık.

***

Eve gittiğimde hemen banyoya girdim.En sevdiğim elmalı duş jeli ile yıkandım , saçımıda yıkayıp çıktım. İlk olarak saçlarımı kuruttum. Elbisemi giydim. Daha sonra Tuvalet aynamın önüne geçtim ve saçlarımı düzleştirdim. Makyaj olarak ilk önce eyelinerimi çektim daha sonra siyahla gözlerimi gölgelendirip maskaramı sürdüm. son olarakta bordo rujumu sürdüm. Dolabıma gidip ayakkabılarıma baktım ve bordo platformlu topuk ayakkabılarımı giymeye karar verdim. Ve ayakkabıları da giydim.

Saate baktığımda saat 9 a bes vardı. Hemen aşağı indim ve Harry i beklemeye başladım.

Harry geldiğinde arabaya doğru yürümeye başladım Harry arabadan çıktı ve kapımı açtı.

Harry - Çok güzel olmuşssun prenses. Elbise tahmin ettiğimden çok yakışmış.

Ben - Teşekkür ederim prens.

***

En sonuda Harry arabayı park etti ve arabadan indik.

Ben - Harry dışarıda yiyeceğimizi söylemiştin

Harry - evet bu yüzden bahçede yiyeceğiz

Ben - hmm peki yemekleri kim yapıcak?

Harry - ben

Ben - sen mi ? hmm nedense güzel olacağını düşünüyorum.

Harry - doğru düşünüyorsun

Harry bana kolunu uzattı

Harry - prenses bugün ki prensin ben olabilir miyim ?

Bella - elbette dedim ve güldüm

Koluna girdim.ve evine girdik.

Ben - Harry enfes kokuyor

Harry - bir de tadına bak ama ondan önce seni bir yere götüreceğim dedi ve elimden tuttu

Elimden Tuttu

ELİMDEN TUTTU

ELİMDEN

yeahhh Harry benim elimden tuttu şuan kalbim pır pır atıyor.

Beni havuzlu bahçesine çıkarttı ve oradaki masaya oturmamiçin elimi bırakıp sandalyeyi çekti bende oturdum.

Harry - beni burada bekle . dedi ve 1 dk. sonra yemekleri getirmeye başladı.

En sonunda işi bitti ve yemeklerii yemeğe başladık.

Ben - Harry haıyr beğenmediğimden değil asla olmazda gerçekten makarna mı ?

Harry - bu sadece makarna değil ama bu özel bir tarif

Ben güldüm daha sonra Harry de gülmeye başladı.

Sohbet ede ede yemeğimizi bitirdik.

Harry - Deniz havuza girelimmi?

Ben- evet gerçekten bu elbiseyle havuza girebilirim. Cokta guzel olur gusel guzelee yuzerim hani

Harry- Salak kiz hadi kalk sodrayi toplayalimda sana bikini veriyim
Oha kizlari hazvuza atmak icin bikinimi aldı evine

Harry- Sacmalama Deniz sana aldim bikiniyi plana uyuyoruz sadece

Ay ben seslimi soyledim

Ben- Sen benim aklimimi okudun az once diyip gulmeye basladim bare alaya verelimde rezilligimiz belli olmasin djdj

Harry - ahahaha sacmalama Deniz sesli dusundun

Ben- neyse neyse hadi agiz calismasin el calissin
***
Masayi topladiktan sonra Harry beni yukari cikarttive bi odaya goturdu.
Harry- Bak umarım hoşuna gider dedi ve askiyi kaldirdi bikiniyi gösterdi.
Vay be Harry nin zevki cok guzelmis. Ilk once bu elbise simdide bu bikini.

Ben- Bayildim Harry zevkin harika

Harry- hehehe öyledir sen istersen banyoya gec kendini daha rahat hissedersin orada giyin bende burda giyiniyim dedi ve odadaki banyonun kapisini acti. Iceri girdim ve kapiyi kapattim. Aliskanlik olarak kitledim.

Harry- Merak etme prenses par diye banyoya dalicak degilim diye seslenince guldum

Harry- Yada dala bilirmiyim? Bence anahtar yerini de kapat ordanda bakabilirim dedi ve oda gulmeye basladi

Ben - Seni pis sapik defool diye bagirdigimde ikimizde gulmeye basladik. Banyoya dondum ve etrafa bakmaya basladim.

Cikolatali dus jeli kullanıyordu naneli sac sampuani lavabonun yanindaki sepete baktigimda bir suru kati sabun vardi. Renk renk yesil olani alip kokladim kivi kokuyordu. Kirmizi olani kokladigimdada seffaf renktekini kokladigimda da elma kokuyordu. Banyoyu incelemeyi birakip bikinimi giydim ve asagiya indim. Harry havuza ayaklarini sokmus beni bekliyordu.

Arkadan sessizce gittim ve onu ittimm daha sonra kendim atladim.

Harry - Deniz simdi bittin sen


Sadece TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin