helo am spodermen
n todai am decidin to rite an book on teh wuttpud bc i haev yoloswegz n can becum as big as tet fagit hoo writez teh fukin twilite.
tet book is fer fegets liek u.
every 1 on wattpud is an feget except 4 spodermen bc am guna b moer sweggier den u on tiz site.
k
anywayz, todai am guna talk bout lief. it'z tet simpul. am guna tlk bout fukin bichz, goin to mcdolans, and how to haev #yolosweg420.
but u'll nevur haev #yolosweg420 bc u r an feget an i fuk liek 837 bichz per minut. plz stap bein an feget.
k
2dai am guna teech u 2 hav sweg kso ferst u nede 2 b an fegit
u r doin an gud jawb ov bein an fagit. srsly, congratz to u 4 bein suhc an gud feget. am nevur seen suhc gud fegetry in mah lief tiem.
k movin ohn to teh neckts step
step 2 u nede to by an snep bek
nao u cannut just by ani snep bek, u haev to maek suer tet teh snep beck u get maeks u luk liek u haev yolosweg n fuk bichz beihnd teh countur at mcdolans.
ecksept no 1 fuks bichez behind teh contur @ mcdolanz but spodermen. bitchez want teh spoder dik
so plz wait cuz brb am gunna go 2 teh snep bek stoer
am liek to get meh snep becks from swegs r us cuz tet is were dey haev teh onli snep becks tht scream "am an feget." swegs r us is wer al teh fegetz go for ter necessi-tities
so am at teh snep bek stoer an am guna go get tiz snep beck so brb agian.
am beck. k. so teh snep beck am guna by sayz obey on it. u kno u r an feget when teh snep beck u waer sayz obey on it . i maen srsly, evury 1 is an feget except 4 spodermen.
k nao tet u haev purchazed ur obey snep bek ur guna want 2 fnid an yolo shert.
am guna go steel an yolo shert frum teh feget stoer so brb.
k. soe nao u haev ur yolo shert am guna teech u teh lest step ohf teh procez of becumin an sweg mastur.
u nede 2 pai cloes attenshun to tiz 1 or u fayl to haev sweg liek meh.
step 4
plz stap n kil urself bc u r an feget n wil never haev yolosweg.
go burn tet feget shert u just bot bc u r not evun 1% cloes to haevin yolosweg liek me.
k.
tankz fer readin todai'z chepter of meh book.
if u lieked teh book plz raet comment n foluw
n remembur
u ar an big feget n u shud go kil urself bc u haev no #yoloswegquikscopez
<3