Herään äänen. Ääneen johon olen herännyt joka yö jo kahden viikon aikana. Suden ulvontaan. Yritän nukahtaa uudestaan, mutta en enää saa unta. Hipsuttelen varpaillani ikkunan luokse. Mutta en huomaa mitään erityistä. Yhtäkkiä huomaan isojen keltaisten silmien tuiotavan minua suoraan silmiin. En ehdi edes räpäyttää silmiäni ennen kuin silmäpari on poissa. Hieron silmiäni. Ehkä se oli sittenkin vain näky, ajattelen. Kävelen takaisin sänkyyni ja nukahdan melkein heti.
Aamulla herään parhaan ystäväni nathin nauruun. Nauru kuulu alakerasta. Kuulen äitini äänen kun hän sanoo:"Voi Nathaniel sinulta ei koskaan lopu nuo vitsit!". Hiipailen alas rappusia ääneti ja kurkistan sisään keittiöön. Kun tulen sisään, Nath kääntä päätänsä ja hymyilee nähdessään minut. Nath on sellainen josta kaikki pitävät. No, ainakin kaikki tytöt. Nathilla on pitkät tummat silmäripset, hän on pitkä, hänellä on huumorin tajua ja hänellä on söpö hymy. Monet tytöt tekisivät mitä vain saadaksen edes seisoa hänen vierellään vaikkapa koulun tanssiaisissa (13 tyttöä on jo kysynyt häntä joulu tanssiaisiin. Ne ovat kahden kuukauden päästä!). No, kuitenkin minulta kysytään varmaan kaksikymmentä kertaa päivässä seurestelenko nathin kanssa. En viäläkään oikein ymärrä mitä Nath näkee minussa. Miksi hän joka päivä hengaile MINUN kanssa, ja kuuntelee MINUN valituksia matikan oppettajastamme. Hän on tunnettu ja suosittu Nathaniel Flynn. Ja minä olen netflix-maratoneja rakastava helposti rasittuva Nadja Three. Ainoat asia joka joka meillä on yhteistä on että nimemme alkavat N-kirjaimella ja että meidän molempien isät ovat kuolleita. Tai niin minä ainakin luulin sitten minulle selvisi että emme olekaan niin erilaisia ja ymmärämme toisiamme paremmin kuin kukaan muu. Outoa..."huomenta unikeko,vihdoinkin kuorsauksesi loppui se kuulostaa ihan rikkinäiseltä moottorisahalta!"Nath alkaa nauraa omalle vitsilleen. "Nath!"huudahdan ja heitän häntä raa'lla kanamunalla. Se lentää ilman läpi. Suoraan kohti nathin hyvin gelatuja hiuksia. Se osuu suoraan nappiin. Kanamuna hajoa ja pilaa nathin täydellisen hius lookin. "Tukkani!!!" Nath kiljaisee ja ryntää sitten pesuhuoneeseen. Nauran täyttä kurkkua. Mutta kun Nath palaa hänellä on julma, kostonhimoinen ilme. Hän kaata maitolasinsa suoraan lempi farkkujeni päälle! Nyt on minun vuoro kiljaista. "Kosto on suloinen" Nath nauraa. Äiti tulee sisälle keittiöön löysät juoksu vaatet päällä. "Voi mikä sotku!" äiti kiljaisee kun hän astuu huoneeseen. "Älä huoli Marianne siivoan tämän sillä aikaa kuin Nadja vaihtaa vaatteita"Nath sanoo, virne kasvoillaan."kiitos" äiti hymyilee kohti nathia "menen ulos lenkille hauskaa koulu päivää!"hän sanoo ja lähtee ulko ovelle. Menen yläkertaan ja vaihdan nopeasti toisiin housuihin. Kun tulen alas Nath on siivonnut kaiken. "Voit syödä matkalka Nath sanoo ja ojentaa sämpylän minulle. "Pitää lähteä muuten myähästymme"
Se oli eka osa toivottavasti tykkäät!
YOU ARE READING
the moon girl (in finnish)
Werewolf"Googlasin kaikki sinun symptoomit" hän sanoo. "No?" "Kaikki sivut johtivat yhteen samaan sanaan", "Ihmissusi".