luku 6

141 10 0
                                    

Seuraan Joshia takaisin pää käytävään. "Mihin näitä kaikkia huoneita käytetään?" kysyn ja katselen käytäviä jotka johtavat huoneisiin. Käytäviä on suunnilleen neljän metrin välein ja huoneita on tuplasti enemmän. "Meidän pitää nukkua jossain, muistatko" Josh vastaa. "Monet klaanista asuvat täällä", "minäkin asun täällä melkein koko ajan, äiti ja isä luulevat että olen täällä metsän vartija koulutuksessa" Josh hymyilee. "Käyn tapaamassa heitä aina silloin tällöin". "Klaani ei voi olla näin iso, noita huoneita on satoja"sanon. "Jotkut niistä ovat tyhjiä klaaniin tule usein uusia jäseniä ja siksi meidät laitetaan kaksi joka huoneeseen, asun chacen kanssa niinkuin varmaan huomaa, yleensä chacen jutut täyttää lattian mutta siivosin juuri" Josh naurahtaa. "Sinäkin varmaan saat huoneen jos liityt klaaniin, sitä ennen saat vieras huoneen" Josh huokaisee,"olen kuullut että vieras huoneet ovat tosi isoja ja hienoja". "Minne olemme menossa nyt?"kysyn Joshilta kun kännymme vasemmalle ja hän avaa yhden ovista. "Saat tavata johtajamme"Josh sanoo ja hymyilee salaperäisesti. "Älä kutsu minua johtajaksi, kaikki klaanissa ovat omalla tavallaan johtajia" kuuluu huoneesta ja sieltä  tulee ulos suunnilleen kuusikymppinen mies, hän hymyilee ystävällisesti minulle. "Nadja!" hän sanoo niinkuin olisi tuntenut minut koko elämänsä. "Tässä on George hän on klaanin johtaja"Josh sanoo. George antaa hänelle katseen. "Auttaja"niinkuin hän kutsuu itseään" Josh korjaa. "George on myös Chacen isä" hän lisää. "Hauska tutustua!" George sanoo ja puristaa kättäni, "samoin" sanon ja hymyilen häntä kohti. "Olet varmaan todella väsynyt" hän sanoo," Saat vieras huoneen, huomenna saat alkaa valmistumaan täysikuuhun mutta nyt tarvitset unta. Josh, voisitko viedä hänet vieras huoneeseen?". " Jep, tule Nadja" Josh sanoo. Hymyilen vielä Georgea kohti ja seuraan sitten Joshia. Kävelemme takaisin päin siihen suuntaan mistä tulimme ja onnekseni kännymme pian oikealle ja Josh avaa huoneen oven. Huone on iso sillä on erikseen pieni kylpyhuone jossa on jopa vaalean punainen pieni kylpyamme. Josh katsoo kateellisena huonetta."No hyvää yötä" hän sanoo, hymyilee minulle ja sulkee oven. Kun jään yksin huoneeseen huomaan ison seinäkellon näyttävän 24:09 ja tajuan kuinka väsynyt olen, mutta ensin tärkeimmät asiat. Täytän kylpyammeen vaahtokylvyllä ja otan yöpöydältä laina puhelimen. Istuudun kylpyammeeseen ja syötän Nathin puhelin numeron. Nath vastaa kolmannella signaalilla. "Haloo!" hän sanoo unisella äänellä. "Vastaatko tosiaan noin puhelimeen" nauran. "Nadja!!!"toiselta puolelta kuuluu. "Jep" sanon. "Nadja, missä ihmeessä olet! Olen etsinyt sinua koko päivän jos tämä on joku vitsi!...". "Nath rauhoitu! . "minulla on kaikki hyvin, klaanin jäsenet kidnappasivat minut tai jotain, mutta kaikki on hyvin. Minun pitää jäädä tänne täysikuuhun asti mutta kaikki ovat tosi kilttejä minulla on oma huone jossa on kylpyamme!". "Missä sinä olet tulen sinne ja haen takaisin sinut" Nath sanoo kiihtyneenä. "Rauhoitu tulen takaisin viikon päästä voisitko sanoa äidille että olen poissa vain vähän aikaa sano vaikka että olen jollain leirillä ja unohdin sanoa tai jotain". "Äitisi melkein soitti poliisille minä estin hänet, hän on tosi huolissaan " Nath sanoo. Huokaisen. "Minun on mentävä, sano äidille että rakastan häntä ja että soitan huomenna, soitan sinullekin sitten mutta nyt minun pitää saada nukuttua"sanon. "Hyvä on, hyvää yötä." Nath vastaa "hyvää yötä" sanon ja lopetan puhelun. Astun pois kylvystä. Löydän puhtaan yö puvun vaate- lipastosta ja laitan sen päälleni. Menen sänkyyn makaamaan mutta en heti saa unta. Ajattelen Nathia ja äitiä ja tietenkin klaania pitkän aikaa. Lopulta nukahdan. kiitti kun luit!

the moon girl (in finnish)Where stories live. Discover now