Herään pamahdukseen. Avaan hitaasti silmäni ja ihmettelen heti missä ositten muistan. Klaani. Tietenkin. Nousen istuma asentoon ja näen minun ikäisen tytön kumartuneena siivotakseen särkyneen maljakon siruja. Tyttö nousee ylös ja huomaa minut. "Vihdoinkin oletherännyt!" hän puuskahtaa ja hymyilee sitten minulle. "Minä olen Abby" hän sanoo. "Nadja" sanon ja hymyilen vähän kummastuneena. "Tämä on minunkin ensimmäinen täysi kuu sutena, he sanoivat että olet minun uusi kämppis. Olen ollut täällä kolme päivää joten olen juuri oppinut löytämään eri paikkoihin, voin auttaa sinua löytämään paikkoihin sitä paitsi harjoittelemme yhdessä"Abby sanoo. Minulla ei ole aavistustakaan mitä harjoittelemme Abbyn kanssa mutta nyökkään. "Mitä kello on?" kysyn unisesti. "Viisi aamuyöllä" Abby sanoo ja hymyilee anteeksipyytävästi. "Anteeksi, olen vain innoissani. Minulla ei ole vielä ollut kämppistä täällä ja toivon että saisin uuden ystävän täältä". "Ei se mitään" sanon ja nousen sängystäni. "Sinulla on tosi hieno huone" Abby sanoo ihaillen "sopiiko jos katson telkkaria" Abby sanoo ja nyökkää nurkassa olevaa tv:tä kohti. "Joo, käyn suihkussa sillä välin" vastaan ja astun kylpyhuoneeseen. Suihkun jälkeen löydän uudet vaatteet lipaston päältä. katson kysyvästi Abbya, "Ne tuovat aina uudet vaateet jotka sopivat päivän tehtäviin, en tiedä milloin tai miten ne ilmestyvät mutta siihen tottuu kyllä" Abby sanoo. Huomaan että vanhat vaatteeni ovat poissa joten vedän päälleni mustat farkut joissa on helppo liikkua, harmaan t-paidan jonka päälle laitan maastokuvioisen takin. Huomaan maa lattialla seisovat mustat maasto kengät ja laitan ne jalkaan. Kun vilkaisen Abbya huomaan että hänellä on ihan samanlaiset vaateet päällään. "Valmis" sanon ja Abby nousee ylös ja sulkee tv:n. "Hyvä" hän sanoo ja hymyilee. "ota kamasi ja seuraa minua, vien sinut meidän huoneeseen." "Ei minulla ole mitään mukana minut kidnapattiin tänne" sanon ja kerron siitä kun en aikonut tulla mutta kun heräsin olinkin metsässä. "Saat varmasti täältä kaiken tarvitsemasi" Abby sanoo "Tule!". Seuraan Abbya käytävään käännymme oikealle ja sitten vasemalle ja sitten taas oikealle, "perillä ollaan"Abby sanoo ja avaa oven. "Ei ehkä yhtä hieno kuin vieras huoneesi mutta yritin tehdä siitä kodikkaan" Abby sanoo hymyillen. Huone näyttää suunnilleen Joshin ja Chacen huoneelta. Nurkassa seisoo kerrossänky jonka vieressä on yöpöytä jonka päällä lojuu pari kirjaa ja pinkki kynsilakka. Seinälle Abby on ripustanut pari julistetta jotka esittävät eri poika bändejä. Huoneessa on myös pieni vessa joka on täynnä Abbyn tavaroita. Istuudun alemman sängyn päälle. "Kiva huone" hymyilen. toivottavasti pidät kiitos kun luit!
YOU ARE READING
the moon girl (in finnish)
Werewolf"Googlasin kaikki sinun symptoomit" hän sanoo. "No?" "Kaikki sivut johtivat yhteen samaan sanaan", "Ihmissusi".