Ev !

220 4 0
                                    

Salih'

''Oğlum sen manyak mısın ? Kızı gecenin bir vakti yolun ortasında ne yapsın ! Yerini söyle alayım ben.''

''Salih karışma şu işe, kız bana tokat attı diyorum sen daha o salağı savunuyorsun. Evin yedek anahtarını verdim evi bulmaya çalışsın dursun.''

''Aklından ne geçiyor da kendine bu kadar güveniyorsun ?''

''Salih akıllı ol biraz oğlum allah aşkına ya! Bir şekilde babamı arayacak ve evin adresini isteyecek, eğer bişey söylerse kendi kendini yakmış olacak çünkü biliyor ki herşeyi başlatan o. Bu kadar basit. Ölecek hali yok ya.''

''Egemen sen varya.. Neyse bişeye ihtiyacın olursa söyle. Şuan karşımda bir hatun var. Akıllara zarar. Önümüzdeki 1 saat boyunca aramamaya çalış. Biraz meşgul olabilirim.''

''Ohh senin kafa rahat tabi. Neyse kardeşim sonra konuşuruz.''

İçimde bir şüphe olsa dahi gram acıma duygusu beslemiyorum. Hayatım boyunca bana karşı çıkan kız sayısı yok denebilecek kadar azken şu salağın yaptıklarına bak ! Ne hali varsa görsün.



Arya'

Korkumdan altıma edecek seviyeye gelmiştim. 40 dakika sonunda anahtarın ne olabileceği aklıma gelmişti. Bu bir ev anahtarıydı. Ama evin adresi hakkında bir tane bile birşey bilmediğimi bildiği halde bana bu anahtarı niye versin diye düşünecektim ki - neden bana bu anahtarı vermesin ki çünkü eziyet çektirmek istiyor ve çok iyi başarıyordu. Yoldan 3-5 tane araba geçiyordu fakat binsem başıma binbir türlü şey gelebilirdi ama binmesem de ya donarak ölecektim ya da kurtlar beni yiyecekti. 

Büyük risk alarak önüme gelen ilk arabayı durdurmaya çalıştım. Beni görünce yavaşladı, araba önüme doğru gelirken camdan içeriyi gördüm ve haytımda bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum. SÜRÜCÜ KADIN. 

Hemen kadına çarşının içine mi gidiyor diye sordum-Allah'dan başka bişey isteseymişim keşke- çarşıya gittiğini ve beni götürebileceğini söyledi. Şansım İstanbul'da ilk defa yaver gitti galiba.

Arabanın içinde kara kara düşünmeye başladım çünkü o evi gerçekten bulmam gerekiyordu yoksa başıma ciddi anlamda kötü şeyler gelebilir. Aklıma tek gelen isim Ahmet Amca oldu. Kadından telefonunu rica edip hemen ezberimde olan numarayı tuşladım. İkinci çalmada Ahmet amca açtı.

''Buyrun ?''

''Ahmet amca benim Arya. ''

''Aa güzel kızım benim, ne oldu bir sorun mu var ? Telefonlarıma da cevap gelmiyor zaten.''

''Yok Ahmet amcacım bir sorun yok benim telefonumun şarjı bitti sadece başka birinden aldım telefonu. Sana bişey sormak istiyorum.''

''Arya'cım sen bu saatte dışarıda mısın ? Bak bişey olduysa ve bana söylemiyorsan bozuşuruz.''

''Yok sadece biz Egemenle dışarı dondurma almaya çıkmıştık ben evi kaybettim sen bi adresi söylesen. Hem şimdi Egemen ''telaşlanmıştır''.

''Ah be yavrum siz bişeyler karıştırıyorsunuz ama hadi hayırlısı. Adresi ben bu numaraya mesaj olarak atarım Arya'cım olur mu ? Hadi kendine iyi bak, Egemen'de yaramazlık yaparsa beni hemen ara.''

''Tamam Ahmet Amca'cım öpüyorum.''

Hemen adresi not aldıktan sonra, kadına adresin neresi olduğunu sordum oda çok çarşıya çok uzak olmadığını istersem bırakabileceğini söyledi. Şuan kadının anlından öpmek istiyorum desem yeridir. Nasıl bir iyi niyetliliktir yahu ?

Evin önüne geldiğimizde İsmi İrem olan kadına 12545. teşekkürümü ediyordum. Arabadan indiğim gibi eve doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım. Bunu ona çok ağır ödetecektim !

Cebimden çıkardığım anahtarla kapıyı açtığımda kulağıma gelen ses beni olduğum yere sabitledi.

''Imm Egemen.. ah

İçeriden gelen kızın sesi tüm koridoru kaplamıştı. Merakıma yenik düşüp içeriye doğru adım attığımda Egemen'i yarı çıplak bir kızın üstünde gördüm. Gördüklerim karşısında şoka uğrarken ağzımdan çıkan seslenişe engel olamadım.

''Egemen ?''

''Ah demek geldin ''

PONÇİKLER YORUM VE VOTE ATARSANIZ ÇOK MUTLU OLACAĞIM ÇÜNKÜ HİKAYE NEREDEYSE 30 İKEN BU KADAR DÜŞÜK OYLANMASI BENİ ÇOOK ÜZÜYOR :((((

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NotebookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin