Düzenlendi
Banu ağzından'
Gerçekler acıtsa bile aramızda hiçbir şey olmadığı açık ve netti. Onun tek amacı benimle gönül eğlendirmek. Bende bu durumdan rahatsız değildim fakat bende bir insanım.
Ama Egemen başkası gibi değildi. Egemen farklıydı.Bugüne kadar bir kere bile benim için gelmedi yanıma, sadece kendi çıkarları için geldi.
Aramızda ki iletişim tek bir mesajdı. "Hazırlan geliyorum"
İşte bu. Bu kadar. Hazırlan geliyorum.
Ben onun için sadece sinirlerini yatıştıran bir oyuncak gibiydim.
Ama asla bu iletişimimizi koparamazdım. Beni her ne şekilde görürse görsün.Egemen aynı mesajı akşam saatlerinde bana attı.
Yine bir şeye sinirlenmiş ve onu biri sinir etmişti. Egemen başka neden yanıma gelsin ki...
Ona olan duygularımı anladığı an beni silerdi. Bunu bildiğim için 2 yıldır bir kere bile duygularımı ona yansıtmadım. En iyisi bu.Hemen duş girdim. Sıcak suyun altında yaklaşık 20 dakika kadar durduktan sonra bornoza sarılıp çıktım. Yaklaşık 1 aydır uğramıyordu bana. Kafası rahattı denebilir.
Dişlerimi fırçaladım. Dudaklarıma birazcık parlatıcı sürdüm.
Kapının çalmasıyla kapıya doğru yürüdüm.
Egemen'den başkasını beklemiyordum. Kapıyı direk açtım. Karşımda deli gibi sinirli bir Egemen buldum.
Tek kelime laf edemeden sırtım duvarla birleşti. Çok sinirli ve aceleciydi.
Deli gibi onu istiyordum.
İlk bölüm çok eskiden yazıldığı ve çok fazla acemice olduğu için düzenlendi. İlk bölüm gelecek bölümlere nazaran farklı ama ilerde neler olduğu ortaya çıkacak tabi. Neler oluyor ? vs. tepkiler göstermezseniz sevinirim :)
Vote ve yorum atmayı unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Notebook
RomanceAşk bu değildi. Olmamalıydı... +18 içerir Kapak tasarımı; https://www.facebook.com/groups/OgreniyoruzVeOgretiyoruz/ Çok çok teşekkür ediyorum.