Pusat Beli belah Shoujo (27 Mac 2007)
8:35PMPagi dan malam hanya dihuni kesepian. Setiap minggu, kawan-kawan aku hilang tanpa dapat dikesan. Kehilangan mereka semakin dirasai apabila kawan baik aku, Eto, turut sama hilang ketika cuba menyiasat perkara ni.
Pihak polis dan penyelamat semakin buntu mencari jejak kehilangan mereka. Apa yang dapat dipastikan hanyalah apabila mangsa-mangsa mula hilang, terdapat satu kad telefon yang tertulis 'PsIzeN' ditinggalkan di lokasi terakhir mereka."Zen!!!" panggil Reina selepas membeli air untuk kami berdua.
Aku yang tadi seperti di awangan memikirkan ke mana hilang kawan-kawan aku, kembali ke realiti selepas dikejutkan Reina.
"Apa yang kau fikirkan, Zen? Cuba kongsikan dengan aku. Mana tahu aku boleh tolong kau?" kata Reina dengan penuh perhatian.
"Ehh, aku tak fikir pape pon. Kau je yang perasan macam tu." Balas aku tanpa menghiraukan perasaan Reina.
'Sorry Reina...Aku takde niat nak cakap macam tu, aku cume keliru je dengan apa yang patot aku buat sekarang ni.'
"Okaylah kalau kau cakap macam tu. Aku takleh nak bantah." Pintas Reina.
Perbualan aku dengan Reina terasa kosong pada malam ini. Fikiran aku hanya tertumpu pada satu benda, PsIzeN!!
_______________________________________#sorry kalau xberapa nak best citer ni🙏
#tlong bgi komen korng untuk improve citer nie😍
#kalau ada cadangan nak dijadikan jalan citer, bleh kongsikan idea korng tu..mne thu bleh jdi best
#MAJULAHSUKANUNTUKNEGARA🙌
YOU ARE READING
PSiKO
Mystery / ThrillerTiada jalan pulang!! Jalan yang diambil oleh mereka yang buta kepada dunia. Tiada siapa mampu selamatkan kau tanpa kemahuan kau sendiri!