Part 4

102 5 2
                                    

Taman Bunga Sakura Kawaguchiko, Gunung Fuji (29  Mac 2007)
4:35PM

"Akhirnya sampai juga aku dekat sini. Mana Reina ni?? Kan dah janji nak jumpa hari ni." Aku melihat keadaan sekeliling kaki Gunung Osaka tempat kami janji nak jumpa.

    Penantian menunggu Reina bagi aku tidak terasa. Kini di depan mata aku terbentang sebuah taman sakura yang sangat indah.
   
   Ramai pasangan yang sudah sedia berkelah di sini. Pada malam hari pula akan ada pesta bunga sakura yang akan pasti menceriakan hari aku dengan Reina.

'Aku harap Reina suka dengan tempat ini'

*imbas kembali

"Zen!? Kau ingat lagi tak janji yang kau nak bawa aku tengok bunga sakura sama-sama. Weyhh, janganlah ketawa!! Aku serius ni. Kau dah janji kan Zen." Kata Reina sambil menepuk kuat bahu aku.

     Aku mentertawakan sahaja Reina yang kadang kala sifatnya seperti kebudak-budakan.
  
    Kami kini berada di luar pintu rumah Reina sebelum aku pulang ke rumah.

"Mestilah aku ingat, Reina. Aku yang janji sebagai tanda pertama kali pertemuan kita kan." Balas aku.

"Haaa, ingat pon. Kau kena bawak aku tau. Janji ehh?" Reina membuat muka comel sambil jari kelingking diarah ke aku.

"Yesss! Aku janji. Semuanya hanya untuk kau Reina."

******************************
#Sorry lama tak update. Gomen'nasai🙇🙇
#Busy dngn assignment yang smpai skrng tak siap lagi weyhh😂
#Hope korng enjoyy🎉🎆
#Tapi klau korng rasa ada kurng, yg rse mcm boleh diperbaiki...jngn lupa comment taw😉

PSiKOWhere stories live. Discover now