( Bochaterowie )
Bella- przed wypadkiem paliła i piła alkochol chociaż nie jest pełnoletnia ale same najgorsze rzeczy robiła . a co rodzice na to niewiedzieli co z nią się dzieje przed nimi Bella była grzeczną kochaną córeczką . Bella ma czarne włosy nie jest za brzydka wręcz każdy jej zazdrości urodę dla tego każdy z nią się trzyma ale nie dlatego . Bella to nie jest towarzystwo dla jej rówieśników, każdy wzorowy uczeń zmienia się w diabła , ale zgadnijcie kto jest tym przewoniczącym diabłów każdy chyba zgadł Bella ! właśnie ona jest tą złą ona z tego powodu jest coraz pewniejsze, coraz więcej jest patologi! tak możemy powiedzieć chociaż jest z dobraj wręcz idealnej rodziny to nic dobrego nie wynika , jeżeli coś chce to zostaje , nie słuchasz masz do końca życia przesrane .ONA RZĄDZI W TYM MIEŚCIE NIKT INNY .
Brayan - on tak zwano " grzeczny chłopczyk" , ma bogatych rodziców , nie za dObrze się uczy ale stara się , mieszka na końcu miasta nie interesuję się kogo ma suchać ale pewnego wieczoru widzi wypadek tragiczny dziewczyna jechała motorem bardzo szybko wręcz ogromną prędkością w telewizji dowiedział się że przeżyła ale jest w tragicznym stanie . chłopak śni o tej dziewczynie ma bardzo ale to bardzo dziwne śni postanawia napisać do dawngo przyjaciela dlaczego dawnego? stoczył się to Brayan zerwał przyjaźń , po kilku tygodniach dwiaduję się że dziewczyna jest blisko By umrerzeć dowiaduję kim ona jest jest przrerażony ale co się stanie?
Pomiędzy dobrem, a złem,
muszę wybierać stale,
Ruszamy w dobrym kierunku,
idziemy tam gdzie się świeci,
a później zapłacić trzeba,
sława może nas zaślepić.
CZYTASZ
good and evil
Teen Fictiondobro ze złem co powstanie zło czy dobro . Co wygra a co pozostanie wspomnieniem co ma z tym wspólnego Bella?