widze zieloną trawę jest taka świeża widze różowe huśtawki
ten widok jest cudny widzę szczęśliwe dzieci aż mi się chce uśmiechać
ale gdy spojżysz w prawo niebo jest czerwone trawa czarna
dzieci nie są takie jak z lewej one są agresywne w stosunku
siebie wygląda to jak lustrzane odbicie
stoje na środku tych światów czy to jusz koniec
mam wybrać? zgiełam się na pół i zalewam się łzami
ale czemu? boję się tego wszystkiego .
oczami brayan
Otworzyłem nichętnie oczy wstałem a raczej skuliłem się na podłogę wstałem poszłem do łazienki , wyszłem z łazienki gotowydo biegania , wyszłem z domu i zaczełem biegnąć w kierunku parku, po godzinie musiałem odpocząć więc poszłem do jakieś najbliższej kawiarni tam sobie kupiłem sok brzoskwiniowy z automatu siadłem przy stole naprzeciw telewizora który wisiał na ścianie i leciały jakieś wiadomości , kiedy usłyszałem to....
"z wczorajszgo wypadku dziewczyna na motorze zderzyła się z tirem naszczęście ktoś to widział i w ostatniej chwili zadzwonil po karetkie dziewczyne dało się uratowac ale nie do końca jej stan jest tragiczny niewiemy czy da się uratować narazie jest w śpiaczce niewiemy kiedy się obudzi mamy tylko nadzieje że uratujemy młodą pacjentkię "
jak to usłyszałem to by co nie wyplułem tego soku, widziałem całe zdarzenie przed oczami i to bylo straszne ale to jest jakiś tam cud że żyje , niestety mojego krzyku nieusłyszała .Dziwne to jest że Jake ( były przyjaciel ) zadaje się z dziewczynami niewiem co to jest za dziewczyna ale muszę się dowiedzieć . skąd? może jakieś informacje ściągne od Jake .
CZYTASZ
good and evil
Teen Fictiondobro ze złem co powstanie zło czy dobro . Co wygra a co pozostanie wspomnieniem co ma z tym wspólnego Bella?