białe światła

75 5 2
                                    

dziś kolejny dzień ciekawe co będzie gdy  rodzice się dowiedzą o mojej bujce  na której ta osoba powinna zostać mocniej ale niestety   nauczycielka przyszła i zadzwoniła do  rodziców  i niewiem co to jest za szum , oni są zdrowi ? ja inaczej myślę   dziś  jest impreza  mojego najlepszego przyjaciela on  niezłe robi imprezy  nikt niewychodzi po godzinie    NIGDY . Wczoraj kupiłam  sukienkie  i dziś mam zamiar ją ubrać ciekawe co  dziś będzie się działo znowu przyjedzie policja a ja uciekne ?  a może nowe przygody? zobaczy się na miejscu  .Byłam już ubrana  pięknie wygladałam jak zawsze  byłam znana musiałam nie przynosić sobie  niepotrzetrzebnych komentarzy   a zresztą kto by się odważył  haah . Byłam już na etapie malowania ust  po kilku minutach mogłam wychodzić byłam z siebie dumna  jak zresztą zawsze  muszę jeszcze skoczyć do sklepu  po tabletki przeciw bólowe  i po wode .

                                                                                       ***

 Weszłam  pewnym krokiem do  pokoju w którym był niezła impreza a to nie jest zaskoczenie gdy mnie zobaczyli odrazu  mnie i moją sukienkie, każdy patrzył na mnie   i byłam na to przygotowana  nie od dziś byłam dumna z siebie jak umiem zrobić na każdym wrażenie   no i dziś to coś nie zmieniło  się  odrazy wziełam drinka który podał mi  przyjaciel  i narkotyki przecież bez tego nieobejdzie się , zaczeła się impreza tańczyłam z skim popadnie tacy " niewolnicy moi " tak wiem to jest okropne  nazywać  tak ale mam to gdzieś .....

                                                                                  ***

 Moja przyjaciółka     wpadła na pomysł by zrobić  wyścig  na  motorach ten kto  wygra zada jakieś wyzwanie tej osobie a to wiadome że  to ja wygram . Przygotowałam swój motor  który był  w kolorze srebra  mój przeciwnik miał czarnego   przygotowałam się do startu   mój przeciwnik również   i nabiegła ta chwila na kórą  długo czekałam   , usłyszałam  START ! szybko odpaliłam silnik na max jechałam na motorze  przeciwnik był    z tyłu  zauważyłam  zbilżające się światła chciałam skręcić ale nie udalo się  poczułam ból i straciłam przytomność .

good and evilOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz