Lucy'nin ağzından:
Tanrım tanrım tanrım bu okuka yeni nakil oldum ve ilk gunden geç kaldım Aghh neden herşey beni bulur.
3ay önce:
"Lucy evde yalnız kalabileceğine emin misin?" en az 35 kere aynı soruyu tekrarladı annem
"evet 35.kez evek anne 17 yaşındayım ve evet evde tek başıma kalabilirim" "peki ama içim hiç rahat deil sanki bir şey olacakmış gibi" "meraketmeyin hiç bir şey olmayacak"
tam o sırada babam seslendi "hadi artık bayanlar vedalaşma vakti geldi" "hoşçakal ın kendinize cok dikkat edin" "sende bebeğim bir şey olursa ne yapacağını biliyorsun" "evrt seni arayacağım"
"aynen öyle okula geç kalmak yok ve Tommy'de eve getirmek" kızıcağını bildiğim halde gözlerimi devirdim.
Ve nihayet gittiler. O anda telefonuma mesaj geldi heycanla telefonu elime aldım ve "Artık seni sevmiyorum bizi rahatsiz etme-Tommy" ve altında en yakın arkadaşımla sarmaş-dolaş bir fotoğraf.
Gözümden istemsiz olarak yaşlar düşüyordu Tommy ile 2 aydan beri sevgiliyiz ona aşık değildim ama en yakın arkadaşım Ches bana bunu yapamazdı ikisininde canı cehenneme!!!
-saat 6ya doğru:
can sıkıntısı ve birazda üzgünülükten dolayı haber izlemeye karar verdim mutfağa gidip bir elma aldım ve salon'a geldim...
biliyorum pek güzel olmadı ama inan düzeleceğim telden girdim ve yazım hatası yapmamaya çalıştım ve kişilik analizini yarin düzenliycem 1 hafta sonra her bölümde şarkı kişileri ve resim göreceksiniz umarım beğenirsiniz sadece bize 1 hafta verin herşey duzelicek ve daha güzel olucak yourum yaparak ne istediğinizi ve hataları lütfen söyleyin size en iyi şekilde yazmak istiyoruz sizi cok seviyorum bir dahaki bölümde linklerimizi paylaşacağım oradan istediğiniz soruları sorabilirsiniz...
Sevgilerlexx :DdFd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rock'n Roll (harry styles fanfic)
FanfictionLucy Locket 17 yaşında bir genç kız annesi ve babasını üç ay önce cinayet yüzünden kaybetti.ve o cinayetin olduğu sehre Holmes Chapel'a yerleşti. Bakalım onu neler bekliyor...