yakınlaşma

20 0 0
                                    

Yaren ile birlikte kalkıp serdarların yanından uzaklaştık. Gözüm hala adını dahi bilmediğim çocuktaydı. Neden onu bu kadar düşünüyordum ki? Bu normal bir şey mi? Ah ne saçmalıyorum ya bebeği daha ilk defa gördüm ve sadece baktı ve ben neler diyorum.

Muhammed ile konuşa konuşa sonunda onun gibi gerzek olmaya başladım. Ben kendi halimde düşüncelere dalmışken Yaren'in konuşması ile kendime geldim.

"Ya anlamıyorum ben Serdar ile ne kadar yalnız kalmak istesem o kadar ayrıyız! Ya tamam kabul seviyorum
ya."
"Ha?"
"Kanka sen iyi misin ben şuan itiraf ettim ve sen mal gibi ha dedin!"
"Ne diyim Yaren seviyorsun zaten biliyorum daha doğrusu biliyoruz mal gibi belli ediyon!"

Yaren bir şey demedi ama bozulmuştu kıyamam aşkıma ya. Ama hak etti. Oh olsun! Yaren ile gez gez artık sıkılınca eve geri döndük. Öğlen gördüğüm çocuk yumurtacının orda oturmuş haşır haşır bir şeyler konuşuyorlardı. Beni görünce önce bir sustu sonra bakmaya başladı.

Kalp atışım hızlanmıştı o kadar güzel bakıyor ki o gözlerde kaybolmak istiyorum ama malesef hayaller her zaman olmaz. Kendime gelerek eve girdim ve yatağıma yattım. Aklıma ismini dahi bilmediğim o çocuk geldi ve uykumu ele geçirdi. Ne zamandır onu düşünüyorum ki göz kapaklarım ağırlaştı ve uyku beni ele geçirdi.

Sabah uyandığımda siyah kot ve beyaz Love yazan bir kısa tişört giydim. Saçımı yarım topuz yaptım ve sarı şeritli spor ayakkabılarımı giyindim. Hafif bir pudra sürüp mutfağa geçtim.Kahvaltı yapıp dışarı çıktım.

Aşka YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin