Devam

36 1 0
                                    

Mami nin dedikleri ile küçük çaplı bir şok yaşadım é oğlan haklı 5-6 senedir birlikte kardeşliğimiz var ve birbirimizi kendimizden daha çok iyi tanıyoruz ve ne kadar inkar etmek istesem de her şey ortadaydı. Boşuna ağzımı yormama değmez.

Muhammed ı boşverip tekrar o çocuğa baktığımda göz göze geldik ve ben heyecandan ölebilirdim. Ona bakmayı bıraktıktan sonra Serdar geldi. O sırada gözüm yine o çocuğa kaydı gözüm ve baktığımda bir Serdar à bir bana bakıyordu ama yüzüne hiç bir duygu yada ifade yoktu.Mimik bile oynamıyordu.

"Nabıyonuz gençlik?"
"İyiz yaşlılık." Dediğimde gülmüştüm Serdar 18 yaşında ve kendisine genç demez bizde yaşlı deriz oda sinir olur ama içlerinden bir tek bana kıyamaz ve kağıt gibi bişi bana fırlattı mami ile gülmeye başladık. Yaren é baktığımda Serdar ın içine düşecek gibi bakıyordu. Muhammed é dirseğimi iki kere yavaş vurup gösterdim oda yalandan öksürdü o sırada Yarenim kendine geldi.
"Ehm...Şey İrem biz şeye gitcektik ya hadi gidelim."
"Nereye ya biz bugün hiç bir yere gitmiycez ki."
"Bebeğim sen bu mal mami ile gezerken geze heralde mallaştın kızın senle işi var."

Serdar à hak vermiştim yani bu mal Muhammed ile konuşa konuşa beynim onun gibi mallaşmaya başladı.

Aşka YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin