BÖLÜM 2:İLK İŞ

48 6 5
                                    

Sabaha uyandığında herkes Jack'e bakıyordu.Birisi Jack'e iyimisin dostum diye sordu.İyiyim dedi.Jack'i kolundan tutarak kaldırdı ve adını sordu.Jack dedi.Genç, Jack'e benimle gel dedi.Jack'de onunla gitti.Onu bir ahıra  getirdi.Sana iş vericem dedi.Jack kabul etti.Bügün ahırı benim yerime temizle deyip gitti.Jack ahırı temizledi.Ahırdan çıktığında hava kararmıştı onu buraya getiren adamı gördü ona ahırı temizlediğini söyledi.Genç soruya cevap vermeden adınıda sordu.Genç benim adım Jony dedi.Jack şimdi ne yapmalıyım diye sordu.Jony ona iş için 11 gümüş verdi ve hadi kendine kalcak yer bul dedi.Jack hana gitti.Jack kapıdan içeri girince hancı yine mi sen dedi. Jack evet diye cevap verdi.Hancı kalcak gümüşün var mı dedi.Jack evet dedi ve yanına gitti.Tam 2 gümüşü verirken diğer eliyle tahta sopayı alıp hancı 'nın eline vurdu.Hancı acıyla bağırdı.Jack bu sefer kafasına vurarak bayılttıBayıldığından emin olunca handa bir odaya girip yattı.Sabah seslerle uyandı.Seslerin olduğu yere gitti.Hancı yerde yatıyordu.Hancıyı görenler şaşkın şaşkın bakıp bağrıyolardı.Jack yeter diye bağırdı.Etraftakiler Jack'e ciddi ciddi baktı.Jack umursamadan han'dan çekip gitti.Han'dan çıkınca kasabadaki tüccar ve satıcılara gitti.
8 gümüşe bir hançer aldı.Kabzasında bir El resmi vardı.Jack 2 gümüşede yiyecek ve su aldı.
Elinde 1 gümüş kaldı.Jack alıcaklarını almıştı.Yakındaki diğer kasabaya gitçekti.Eşyalarını koymak için 1 gümüşede çanta aldı ve yola çıktı.Yolun başındayken Jony geldi.Jack de sen beni mi takip ediyorsun diye sordu.Jony evet dedi.Sonra da senle geliyorum dedi.Jack olur dedi ve yola koyuldular.
2 hafta sonra Gult kasabasına vardılar.Kasabada ki hana'a girdiler.Bişeyler
içtiler.Gece'nin ilerleyen saatlerin de handa 3 gümüşe oda tuttular ve uyudular.Uyandılar ve handan çıktılar seyyar satıcılara bakarken 3 kişi kasaba sakinlerine saldırdı.Birisi tam Jack'e saldırırken Jack hançerini çıkarıp karşılık verdi.Saldırgan bir daha hamle yaptı.Jack bır daha savundu.Tam saldırgan bir daha saldırıcakken Jack hançerini saldırgan'nın bacağına sapladı.Saldırgan yere düşerken Jack bu sefer tahta sopasıyla saldırga'nın kafasına vurup bayılttı.Jony de bir saldırganı bayılttı.Son saldırgan arkadaşlarının bayıldığı görünce koşarak kaçtı.Kasaba sakinleri Jack ve Jony'ye teşekkür ettiler.Jack ve Jony bizim için şereftir dediler ve hana gittiler.Jony Jack'e yumruk attı.Jack o yumrukla bayıldı.Jony ona oda tutup kendi yoluna gitti.Jack uyandığında Jony yoktu.Jony diye bağırdı.Cevap yoktu.Jack yerdeki notu gördü.Notta şunlar yazıyordu:

Ben Kuzeyde ki Wartriter Krallığında gidiyorum.Sakın peşimden gelme.Sana her şey için teşekkür ediyorum.Bundan sonraki hayatında sana başarılar.

Jack okuduğu anda handan çıkıp yola koyuldu.



JACK'İN HAYAT HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin