BÖLÜM 3:Wartriter Krallığı'na Yolculuk PART 2

13 4 0
                                    

Jack uyandığında şifacıdaydı.Jack bacağına bakmak için doğruldu.Bacağına baktı ve şaşırdı bacağında ki yara kapanmıştı.Ayağa kalkıp etrafa bakındı.Bakınırken şıfacıyı yerde kalbine kılıç saplanmış şekilde hareketsiz yatıyordu.Jack o sırada tıkırtılar duydu.
Sesin geldiği yöne gitti.Gizlice sesin kaynağına baktı.silahlarla donanmış bir kişi elindeki kağıtta yazılı olan malzemeleri alıyordu.Jack onu izlemeye devam etti.Silahlarla donanmış kişi ona doğru gelmeye başladı.Tam yanından geçerken Jack sopasıyla ona vurmak istedi ama silahlarla donanmış adam vuruşu engelledi ve Jack'i çekil yolumdan diyerek itti.Jack yere yığıldı.Ayağa kalktı ama artık çok geçti silahlarla donanmış adama yetişemezdi.O da bir iz bırakmış mı diye etrafa bakındı.Şifacının kalbine saplı olan kılıcı aldı,kılıcın üstünde Demarcus yazıyordu.Jack adamın adı Demarcus'tur diye düşündü.Kapıdan bir kişi girdi.

-"Harris neredesin."

-"Harris bir şeyler almak için dışarı çıktı."

-"Sen kimsin? "

-"Ben Jack.Sen kimsin?"

-"Ben Elena."

Elana Jack'in yanına gelir.Geldiğinde şifacı Harris'i yerde ölü halde görür ve şok olur.Jack Elena'nın kalbine kılıcını saplar.İçiden öldürmek zorundaydım yoksa beni katil sanıp herkese söylerdi,diyerek kendini haklı olduğuna inandırıyordu.Jack şifacı 'nın ve Elena'nın paralarını aldı.Şifacının evinden çıktı.Etrafına baktı.Bir tepedeydi.Tepeden aşağı doğru baktı.Downtown kasabası ayaklarının altındaydı.Artık bir sonraki adres olan Bigrock kasabasına doğru yola koyuldu.

3 Gün Sonra
Bigrock kasabasına varmıştı.Oradaki demirciye gitti.Demirci Jack'in kılıcını gördü.

-"Bu kılıcı nereden buldun?"

-"Yolda bir adamın üstünde."

-"Sen  o kılıcın kime ait olduğunu biliyor musun?"

-"Evet.Üstünde Demarcus yazıyor herhalde onundur."

-"Çok zekisin.Peki Demarcus kim onu biliyor musun!Dur ben sana söyliyim.2 ay önce bana şuan senin elindeki kılıcı yaptırdı.Sonra bu kasabadan gitti.Bende onu takip etsin diye çırağımı gönderdim.çırağım bana tam 1 ay boyunca 1245 insan öldürdüğünü ve 4 kasaba yıktığını söyledi.Onu tekrar takip etsin diye gönderdim.1 gün sonra atölyeme girdiğimde çırağım başından duvara asılı şekilde duruyordu.Üzerinde bir not vardı notta beni takip ettirme ve etme yazıyordu bende o gün bu gündür onla ilgili hiçbir şey öğrenmeye çalışmadım.Yani bence o kılıcı bir yere at ve onla ilgili her şeyi unut."

-"Hayır unutmayacağım ve kılıcı atmayacağım."

Diyerek demirciden çıktı.Hava kararmıştı.Hana girdi ve oda tutup yattı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JACK'İN HAYAT HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin