Jack'in yolu uzundu.Jack kendine haritadan güzergah belirledi.Belirlerken içinden keşke yola çıkmadan önce belirleseydim dedi.Wartriter Krallığı'na 147km vardı.Jack sabah'ın ilk ışıklarında yola çıkarım dedi ve uyudu.Sabah olmadan 5 kişilik bir grup onu uyandırdı.Jack uyandı ve neler oluyor dedi.5'ide aynanda burada ne işin var dedi.Jack Wartriter Krallığına gidiyorum diyerek yanıt verdi.grubun lideri tamam git ama hançerini bana ver dedi.Jack olmaz,siz kimsiniz dedi.Grubun lideri ben derrick,şimdi hançerini bana veriyormusun vermiyormusun dedi.Jack vermiyorum diyerek hançerini gruptan birinin karnına sapladı ve hançeri adamın karnından çıkarıp kaçmaya başladı.
Grup 4 kişi kalmıştı .Bu 4 kişide Jack'e kovalamaya başladı.Jack güzargahındaki downtown kasabasına doğru kaçıyordu.Kasabaya 1,5km kala pusu kurdu.pususu bir ağacın arkasına saklanmak.Derrick ve grubu gelince birini daha öldürmek.Sonra downtown'a gitmek.Derrick ve grubu geldi Jack birine hançerini sapladı ve hançerini çıkarıp kaçmaya başladı.Derrick Jack'i gördü grubun kalanına beni takip etmeyin diyerek kovalamaya başladı.Jack koşarak downtown'a vardı.Derrickte arkasından vardı.Jack artık takip edilmiyor sanıyordu.Jack downtown çarşısına girdi.Orada bakınırken Derrick üstüne atladı.Jack neye uğradığını şaşırdı.Derrick Jack'in hançerini aldı ve fırlattı.Jack bunu fırsat bilip ona yumruk attı.Derrickte ona yumruk attı.Derrick kendi kılıcını Jack'in bacağına sapladı.Jack acıyla yere yığılıcakken sopasıyla Derrick ' in ayaklarını yerden kesti.Derrick yere düştü Jack Derrick ' in kılıcını alıp Derrick 'in kalbine sapladı.Etrafdakiler Jack'i kaldırıp şıfacıya götürdüler.Jack yolda bayıldı.Derrick ise gömdüler.BÖLÜM 3 3PARTLIK OLACAKTIR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JACK'İN HAYAT HİKAYESİ
FantasiJack16 yaşındadır.5 yaşından beri yetimhanededir.Jack yetimhanede kaçışını ve kaçtıktan sonraki hikayeyesine hazır olun.