Steve ve Alex aşağı inmeye hazırdı.Yeterince meşalde de yapmışlardı.Steve kazma kılıç gibi eşyaları taşırken Alex meşale odun yemek gibi eşyaları taşıyordu.Buldukları mağarada ileri doğru gidiyorlardı ve sonunda çok büyük , oda gibi bir yere gelmişlerdi Alex etrafı aydınlattı ve başka bir maden daha buldular.Steve hemen kazmaya başladı ama daha ne olduklarını bilmiyorlardı ve ne olduğunu öğrenmeleri gerekiyordu.Steve bütün madenleri kazmıştı ve Alex de heryeri aydınlatmıştı.Madenin bir tarafındaki taşlarda garip bir şekilde yosun vardı.Araştırmak içi o tarafa doğru gittiler ve yaklaştıkça bağıran insan sesleri duyuyorlardı.Ve sonunda oraya ulaştılar.Yosunlu duvarın arkasından geliyordu insan sesleri.Alex iyice korkmaya başlamıştı.Steve kazmasını çıkarttı ve yosunlu taşları kazmaya başladı ve duvarın arkasına geçtiklerinde yeşil renkli bir adam gördüler hemen yanına gittiler ve o ölmüştü.Steve onların zombi olduğunu anlamıştı.Alex etrafı aydınlattı ve yosunlu taştan oluşan odanın ortasında içinde zombi sureti dönen hapishane demiriyle kaplı bir blok vardı.Steve ve Alex tırstı ve yavaşça odadan çıkmaya çalıştılar ve o sırada arkalarından bir adam geldi ve onlara koşmalarını söyledi arkalarından çıkan zombilerin hepsini öldürdü ve yosunlu duvarı kapattı. Steve ve Alex hemen onun yanına koştular ve kim olduğunu sordular. Adı Jay olan bir madenci olduğunu öğrendiler.Steve de hemen buldukları madeni gösterdi ve ne olduğunu sordu.Madenci onlara buldukları madenin demir olduğunu söyledi ve üstündeki zırhı gösterdi.O zırh da demirden yapılmıştı.Steve hemen nasıl yapıldığını sordu.Öğrendikten sonra madenci onlara onunla gelmek isterlermi diye sordu ve Steve hemen kabul etti.Alex Steveye kızdı bu adama güvenemeyeceklerini düşündü ama Steve o adamın çok tecrübeli ve bilgili olduğu için kabul ettiğini söyledi.Artık bundan sonra bir yol arkadaşları daha vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herobrine Efsanesi
Mystery / ThrillerHerobrine efsanesi ile ilgili güzel bir hikaye :)