Tanışma

135 2 1
                                    

Steve ve Alex yeni bir güne uyanmışlardı.Steve yemek kaynaklarının tükenmeye başladığını fark etmişti.Elinde bulunan kalaslarla küçük bir tekne yaptı ve balık tutmak için yola koyuldular.Denize doğru ilerlediler ve teknelerine binip yola koyuldular.Bir süre sonra 4 tane balık tuttular ve bir anda ileride küçük bir ada olduğunu fark ettiler ve bu adada bir ev vardı.Hemen eve doğru gittiler ve orada yaşayan bir çift olduğunu öğrendiler.Köylüler onları evine davet etti.Evlerinde çok fazla kitap ve masalar bulunuyordu.Tanıştıktan sonra oraya ne amaçla geldiklerini söylediler.Köylüler de onlara yardım etmek için bir takım erzak verdiler.Ve Steve'e kardeşini koruyabilmesi için bir yay verdiler.Steve yay kullanmakta henüz acemi olmasına rağmen kabul etti.Teşekkür edip oradan ayrıldılar.Tekneleriyle tekrar eve dönerken daha hava kararmıyordu.Steve tahtaları baltasıyla kırarak yuvarlak biçimine getirip içini oydu ve kendisine bir deneme tahtası yaptı.Okçuluk alanındaki yeteneklerini geliştirirken fark ettiler ki ortada hiç garip yada korkunç bir olay olmamıştı.Hava kararmaya başlıyordu ve evlerine girdiler.Ve tuttukları 4 adet balığın 2 sini pişirip paylaşarak yediler.Yatağa yatmadan önce Alex kendini kötü hissettiğini söyledi.Steve bir baktı ve soğuk algınlığı olduğunu söyledi.Steve o gece iyi dinlenmesi için yorganını Alex'e verdi.Alex uyumuştu ve Steve düşünüyordu.Sıradaki maceralarının mağaralara inip maden toplamak olduğunu belirlemişti fakat Alex hastayken maceraya devam edebilecek miydi ?

Herobrine EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin