Tek Gözden Kaçış Bölüm 1

106 3 2
                                    

Loca toplantıdan yeni dönmüştüm. Son günlerde bu toplantılarda bir artış vardı. toplantılarda işkence gören insanları izletiyorlardı bize eğer onlara ihanet edersek başımıza neler gelebileceğini görelim diye.Son  zamanlarda locaya ihanet edenlerin de sayısı artmıştı ve onların işkence sonucu olan çığlıkları.

O acı çeken sesleri uzun süre dinleme sonucu başım ağrıyordu. Yatağıma uzandım ve bu bataklıktan nasıl kurtulacağım konusunda derin düşüncelere daldım. Düşüncelerimin hepsi çıkmaz yola varıyordu. Bir defa locaya girerseniz çıkma imkânınız olmuyordu. Ölüm sırasının size gelmesini bekliyordunuz şanslıysanız doğal etkenlerle ölüyordunuz şansınız yoksa ...

Nedensiz yere irkildim ve ayağa kalkmak istedim. Zorlanarak da olsa ayağa kalkmayı başardım. Uzun süredir yatakta uzanmamım etkisiyle her yerim uyuşmuştu. Yarı topallar halde duşa doğru yürüdüm. Duş almayı sevmezdim çünkü bana ne kadar savunmasız olduğumu hatırlatıyordu. Onların önünde çıplak ve savunmasız...

Eskiden her şey çok daha farklıydı. Bir ailem , derin bir sevgiyle sevdiğim biri, kocaman bir kalbe sahiptim. Ne zaman bu kadar canavarlaştım ? Bana bunu onlar mı yaptı yoksa hep içimde bir kötü parça var mıydı ?

Duştan çıktım ve havluyu belime doladım. Tam banyodan dışarıya adım atacakken aynadaki ürküdücü yansımama baktım. İşkence hatıralarımı hafızamdan silmek için aldığım uyuşturucunun etkisiyle göz altlarım mosmor olmuştu. Rengim korkutucu derecede beyazdı, ölümün beyazlığı... Kolun iğne izleriyle doluydu. Daha fazla kendime bakmak istemedim. Hızlı adımlarla banyodan çıktım ve kıyafetlerimi giyindim. Telefonun çalmaya başladı ben giyinir giyinmez onlar arıyordu. Hemen açmak zorundaydım ben onların kölesiydim, bir köle sahiplerini bekletemez. Keskin ve korkutucu bir ses :

-Görev vakti Ewan. Öldürmeye hazır mısın?

Tek Gözden KaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin