Wedstrijd - Voor de wedstrijd

56 5 0
                                    

Heey allemaal,

Vandaag heb ik een wedstrijd, een normaal fnrs proefje van de F7. Ik zit op Snowflake en ben daar enorm blij mee, want hij is de enige van mn lievelings pony's die een proefje goed zou kunenn rijden. Ik ben ook al vaak eerste op hem geworden. Gister mochten we heb al gaan poetsen en invlechten, zoals dat bij ons altijd een dag van te voren mag. Mijn moeder heeft knotjes gemaakt terwijl ik Snowflake rustig hield. Snowflake is namelijk bang voor water en de pony naast ons werd gewassen. Hij gedroeg zich verder wel heel goed, alleen toen we zijn staart aan het wassen waren vond hij dat niet leuk en stapte hij weg. Gelukkig kregen we hem wel helemaal schoon, want hij is een schimmel. De knotjes zien er alleen wel een beetje raar uit, omdat hij een stuk van zijn manen mist. In het midden van zijn manen mist een pluk en heb je nog maar hele korte manen. Hij schuurt namelijk met zijn manen tegen een balk aan als hij gaat eten, waardoor hij die manen zo kort maakt. De knotjes staan allemaal rechtovereind omdat het er anders raar uit had gezien met de knotjes die we van het kleine beetje haar hadden gemaakt. Ik zal kijken of ik zometeen nog een foto kan maken van zijn knotjes.

Vanmiddag of morgen zal ik het deel uploaden met het proefje en hoe dat ging, wat dat moet ik nu nog doen (het is nu bijna 12.00u op 25-09-2016).

xx Kiki



Mijn paarden dagboekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu