Ben yağmur 17 yaşındayım koyu mavi gözlerim dalgalı siyah çok uzun saçlarım var ailem güzel bir fiziğim olduğunu söylüyor piyano çalmayı şarkı söylemeyi ve ata binmeyi çok seviyorum babam zengin bir iş adamı mode evleri dövüş kursları ve holdigleri var annem ise moda tasarımcısı kısaca mutlu bir hayatım var en iyi arkadaşım başak her zaman yanımda olmuşdur 9 yaşımdan beri birlikteyiz. aşkmı ? güldürmeyin. Aşka inanmam insanlar sadece aşığım diye kendini kandırır aslında aşk alesinden düzgün sevgi göremeyenlerin bakasından umduğu bir yudumluk sevgi arayışıdır. Neyseşimdi yaztatili sebebiyle ailemle pikniğe gitmeye hazırlanıyoruz uslime beyaz askılı kısa çiçekli elblsemi altıma çiçeklerle aynı renk olan mavi babedlerimi giydim hafifbirde makyaj yaparak saç larımı taradım.
- yağmur hadi kızım.
- tamam annecim geliyorum.
Sonkez aynadan kındime bakıp mavi çantamıda alıp aşşağa inmeye başladım benigören şöförümüz öğuz abi derin bir ıslık çaldı oğuz abiyi çok seviyordum 23 yaşında çok iyi biriydi ve gerçek abim gibiydi.
- Waaav yakı yosun fıstık
Utanmıştım kızardığıma emindim hafifçe gülümsedim annem yavaşça abimin omuzuna vurup
- utandırma kızı oğuz hadi git bak bakalım hakanın işi bitmişmi?
-niye kızıyonki aslı abla gidiyorum işte yalnız kardeşim diye demiyorum taş gibi kız
- yürü yoksa telik geliyor
Demesiyle abim hemen babamın yanına topukladı eee kusurabakmayın zen gin fakir farketmiyo anne her yerde anne terlik her yerde terlik'dir.
-yağmur hadi kızım çıkalım
-tamam
arabaya gittiğimizde babam çoktan şöför koltuğunun yanıdaki yerine oturmuş oğuz abi ise kapımızı açmış binmemizi bekliyardu arabaya binince oğuz abi arabayı çalıştırdı ve yola çıktık .
nasılmış benim cicimem
-yababa çocukmuyum ben
-deyilmisin?
-baba!
-tamam kızma
-seni seviyorum
- bendeseni papatyam bendeseni
-oğuz dikkat et !!!
annemin barışıya kafamı karşıya çeçivirdim son gördüyüm bir arabanın son hız uzerimize gel diyıydi.
Gözlerimi açtığımda başım adela çatlıyordu kafamı yana çevirince annemin ve babam la oğuz abinin hareketsiz yatan bedenleriydi oanda tüm kanımın bedenimden çekidiğini hissettim sanki boğazım düyümlenmiş konuşmamı önlüyordu sesimi bulabildim zama korkunç bir çığlık koptu olanları kaldıramaya küçük yüreyimden ağzıma ordan aleme. son duyabilldim siren sesleriydi son gore bildiğim beya elbisemin okorkunç kırmızıya büründüyüydü son düşüncem bundan sunra kım bana sevgideryasını vercekti. işte o an anladım aslında oesnada biryudum sevgiye muhtaç olan en başında bendim.