Sanıldığının aksine sabah gayet sakin bir şekilde uyandım gene aynı kabusu görmüştüm
(kazayı ve morgda olanları)
artık korkmuyardum ama sürekli aynı rüyayı görmekten sıkılmıştım.Kazanın üzerinden uzun zaman geçmişti.Okul bitmişti ve babamın varisi olarak işleri devraldım.Şuan 25 yaşındaydım. ünüverste bittikten sonra teyzemlerin yanından ayrılıpeski evimde yaşamaya başladım.Hayatıma devam ediyordum.Fakat kabuslarım hiç bitmiyordu.Bir ara aldığım piskolojik tedavi hiçbir işe yaramıyordum.Zaman emici vampir seyanslardan kurtulmak istiyordu oyüzden kabuslarımın bitdiğini söylemiştim.
Herneyse bayoya gidip günlük rutin işlerimi hallettim .Ve diz üstü askılı mor elbisemi giyip sadice göz kalemi sürüp evden çıktım.Korumalara başımla selam verip .Şöförun açtığı kapıdan arabaya bindim.
Şirkete vardığımda asistanım çayımı getirdi ve günlük purogramı okuyup çıktı.Hadi ama kahveiçeceğimimi düşündünüz lütfen genelde kahvenin uyku açtığı soylerler ama bilindiğinin aksine uyku getirirve benim çalışırken enson ihtiyacım olanşey çalışırken uyuklamak .Heleki bu hafta hayatta olmaz .Önümüzde paristen de katılımcıların geliceği büyükbir defile vardı .Kısacası haftanın sanunda benim cenaze törenime davetlisiniz.