2 Δεκεμβρίου 2014
"Με το καινούργιο single της Demi Lovato αναγκαζόμαστε να ολοκληρώσουμε την σημερινή εκπομπή. Εύχομαι σε όλους τους ακροατές μας καλό βράδυ." η απαλή φωνή της Maya ακούγεται μέσα από την συχνότητα του Capital FM, του ραδιοφωνικού σταθμού στον οποίο εργάζεται. Εχει δύο φορές την εβδομάδα την δική της εκπομπή - και νομίζω πως δεν χρειάζεται να πω οτι ειμαι ο no1 θαυμαστής της. Η εκπομπή της ειναι δίωρη και συνήθως παίζει τις τελευταίες επιτυχίες και ασχολείται με τα τελευταία gossip της μουσικής βιομηχανίας. Τίποτα trashy, αλλά ούτε και ποιοτικού επιπέδου.
Είκοσι λεπτά αργότερα ακούγεται ο ήχος κλήσης του κινητού μου. Στην οθόνη αναβοσβήνει με μεγάλα γράμματα το όνομα της και μια selfie φωτογραφία που έχουμε βγάλει παρέα. Χωρίς καθυστέρηση, απαντάω αμέσως.
"Hey Hazza!" η εύθυμη και τόσο παιχνιδιάρικη φωνή της ακούγεται από την άλλη άκρη της γραμμής, κάνοντας την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή.
Με ενα χαμόγελο που φτάνει μέχρι τα αυτιά της απαντάω "Γεια σου μελισσουλα μου. Τι κάνεις;"
"Βρίσκομαι εδώ και δέκα λεπτά κολλημένη στη κίνηση και ειμαι στα πρόθυρα να σκοτώσω κάποιον...." γελάει ελαφρά και αυτή τη στιγμή μπορω να την φανταστώ να κουνάει ελαφρά το κεφάλι της. "Anyway, σκεφτόμουν αν δεν είχες κανονίσει τίποτα για απόψε να ερχόμουν σπίτι σου και να βλέπαμε καμιά ταινία ή κάτι τέτοιο..."
"Erm.. όχι δεν έχω κανονίσει κάτι. Θα σε περιμένω." Yes! Yes! YESSSS!!!
"Okay, σε λιγότερο από μιση ωρα θα βρίσκομαι εκεί. Byeee Haz!"
Με το που τερματίζει τη κλήση μας αρχίζει να με πιάνει πανικός. Θα έρθει εδώ!!!!
Τρέχω γρήγορα μέχρι το μπανιο και κανω ενα σύντομο ντουζ. Έπειτα, αφού έχω ντυθεί, μαζεύω όσο μπορω το διαμέρισμα μου. Για καλή μου τύχη το διαμέρισμα δεν χρειαζόταν ιδιαίτερη φροντίδα.Μέχρι να έρθει η Maya αποφασίζω να ανοίξω τη τηλεόραση και να χαζέψω για λίγο. Μετά από αρκετο ζάπινγκ, το μάτι μου πέφτει σε ενα μουσικό κανάλι και στο νέο video clip των Little Mix, το οποίο παίζει. Κι όμως, όσο παράξενο κι αν σας φαίνεται, οι Little Mix ηταν η αιτία να γνωρίσω αυτήν την μαγευτική κοπέλα που με εχει κανει να πέσω στα πατώματα για πάρτη της.
*2 χρόνια πριν*
"Ένα ποτό, μερικές φωτογραφίες και μετά φεύγουμε, εντάξει;" φωνάζω μέσα στο αυτι του Zayn προσπαθόντας να με προσέξει μέσα από την δυνατή μουσική του κλαμπ.
"Εντάξει mate! Σε ευχαριστώ που ήρθες μαζί μου απόψε, δεν ξέρεις πόσο βαριέμαι όλα αυτά τα κοσμικά parties.."
Χτυπάω φιλικά τον ώμο του και γνεφω θετικά. Ugh! Απορώ γιατί μπήκα καν στο κόπο να κανω αυτή τη χάρη στον Zayn. Ok, ειναι φίλος μου, τον αγαπάω και όλες αυτές τις σαχλαμάρες αλλα γιατί να βρίσκομαι αυτή τη στιγμή εδώ; Τι με νοιάζει εμενα η Jade και το γαμημένο πάρτυ γενεθλίων της; Η τύπισσα δεν με συμπαθεί καν. Και πιστέψτε με, τα αισθήματα ειναι αμοιβαία!!!!
Μετά από περίπου μια ώρα και έναν μεθυσμένο Zayn Malik αποφασίζω πως ειναι επιτέλους καιρός να φύγουμε. Προτού προλάβω να τελειώσω το ποτό μου, έρχεται προς το μέρος μας η Perry, η Jade και..... η πιο όμορφη κοπέλα που έχω αντικρίσει αυτή τη βραδιά. Φοράει ενα μικρό μαύρο φόρεμα που φτάνει μέχρι το τέλος των οπισθίων της και αγκαλιάζει τις χυμωδεις καμπύλες της ιδανικά. Κοιτάζοντας την στο πρόσωπο το πρώτο πράγμα που παρατηρώ ειναι τα σαρκωδη κατακόκκινα χείλη της. Damn, she is hot....
"Hey boys!" χαιρετάει η αρραβωνιαστικιά του Zayn μέσα από τη δυνατή μουσική. "Φεύγετε;"
"Hi Pez. Μόλις τώρα ετοιμαζομασταν." της απαντάω χωρίς να αφήσω απο τα μάτια μου την κοπέλα που βρίσκεται μαζί τους. Τα μάτια της συναντούν τα δικά μου και άρχισε να δαγκώνει το κάτω χείλος της. Oh God.....
Eπανέρχομαι γρήγορα στην πραγματικότητα και κοιτάω προς το μέρος της εορταζουσας. "Happy birthday Jade!"
"Thank you Harry!" απαντάει τυπικά, χωρίς να προσπαθήσει καν να χαμογελάσει ή έστω να φερθεί ευγενικά.
Λίγα λεπτά αργότερα και μετά από μια ανουσια συζήτηση, η Jade απευθύνεται προς το μέρος μου με γουρλωμενα μάτια.
"Oh God, ξέχασα να σας συστήσω.." λεει, χαχανιζοντας σαν τη χαζή.
"Από εδώ να σου γνωρίσω την φίλη μου. Ειναι ραδιοφωνικός παραγωγος." μου λεει δείχνοντας μου την κοπέλα δίπλα της."Είμαι ο Harry" της αποκρινομαι χρησιμοποιώντας το γνωστό cheeky smile μου και της προσφέρω το χέρι μου για χειραψία.
"Maya" απαντάει εκείνη ντροπαλά ανταποδίδοντας στη χειραψία μου.
Και ξαφνικά απεκτησε ενδιαφέρον αυτό το πάρτυ....
***
Ο ήχος του κινητού μου με επαναφέρει στο σήμερα. Βγάζω αμέσως το κινητό μου από την τσέπη της φόρμας μου και βλεπω το νέο μου μήνυμα.
From: Maya ;) x
Pizza or Chinese!? xx
Αμέσως χαμογελάω και πληκτρολογώ.
To: Maya ;) x
Whatever you want love :) x
VOCÊ ESTÁ LENDO
Little Black Dress
FanficΞεκίνησαν σαν sex buddies, καθώς όμως εκείνη άρχισε να αισθάνεται πραγματα γι αυτόν του ζήτησε να μείνουν μόνο φίλοι, επειδή δεν ήθελε να πληγωθεί. Από εκείνη τη στιγμή εκείνος αρχίζει να την ερωτεύεται ώσπου τα αισθήματα του για εκείνη δυναμωναν μέ...