Angel Escort, avagy elkísérlek egy életen át...

128 6 1
                                    

1 fejezet:

Az Angel Escort ügynökség nem volt a leghíresebb, vagy a legnagyobb, de megtudtak élni a hasonló szolgáltatást nyújtó cégek közt.
Gyorsak voltak, pontosak és diszkrétek - ami a szakmájukban elengedhetetlen - valamint nemcsak callgirl-ökkel rendelkeztek, hanem callboy-okkal is.

Ha egy híres üzletembernek - üzletasszonynak hirtelen kellett egy csinos lány, netalán fiú, aki elkíséri őt valami rendezvényre, eseményre, akkor ha az Angel Escortot választották: nem csalódtak. A lányok szépnek, csinosnak, a fiúk jóképűnek, elegánsnak, valamint megfelelően műveltnek bizonyultak.

Az ügynökség több limuzinnal rendelkezett, ezek közt három volt, amelyik csak gay ügyfeleket szolgált ki, illetve ha csak és kizárólag kíséret volt a megbízás, akkor vállaltak női ügyfeleket is.

A luxus limuzinok minden elképzelhető kényelemmel rendelkeztek: bárpult, mini hűtőszekrény, elképesztően puha bőrrel bevont ülések, természetesen légkondi, s amit csak el lehet képzelni. Amit viszont nem vertek nagydobra - a biztonság érdekében - rejtett kamerák is voltak. Attól, hogy valaki gazdag, még nem biztosíték arra, hogy egy született gentleman.

Minden kocsiban volt egy bankkártya automatához hasonló gépezet, ha készpénzzel, vagy kártyával fizettek - magától értetődően előre - akkor ebbe a gépezetbe kellett a pénzt, vagy a kártyát betolni. Így a kocsikban nem volt készpénz.

Csak telefonon hívhatták őket, s amíg a fontos ember egyik tárgyalásáról a másikra sietett, s közben kikapcsolódásra volt szüksége, akkor az Angel Escort ezt megadta neki.

A fiúk egy jó környéken bérelt egybenyitható iker apartmannal rendelkeztek, ahol pihenhettek, alhattak, tisztálkodhattak, ehettek. Mindkét apartman rendelkezett wc-vel, fürdővel, konyhával. A konyha felszerelve minden háztartási eszközzel, a mikrohullámú sütőtől a kávégépig, a hűtő állandóan feltöltve. A takarítással, és a mosással külön személyzet foglalkozott. Általában forgó rendszerben dolgoztak leginkább nyolc óránként váltva egymást.

Gabriel Divine-nak, a tulajdonosnak fontos, hogy a munkatársai jól érezzék magukat, ezért néha tartottak szünnapokat, ilyenkor elmentek vásárolni, - ruhákat, cipőket, kiegészítőket, illetve ami kell - vagy éppen valamelyikük szülinapját ünnepelték. Gabe mindenre gondolva időszakonként teljes orvosi szűréseket, vizsgálatokat is szervezett számukra.

Tényleg úgy éltek együtt, mint valami nagy család, és az egész rendszer olajozottan működött... de mint tudjuk ilyen esetben olykor akadhat egy kis csavar, ami elszabadulva szétkúrhat mindent.

***

11965 szó 10 fejezet

Teljes történet itt: http://archiveofourown.org/works/6922273

Angel Escort, avagy elkísérlek egy életen át... (+18)Onde histórias criam vida. Descubra agora