Nieuwe vrienden?

94 11 0
                                    

P.O.V. Lisenka

Rosa loopt met me mee. Ze is echt een goede vriendin. "Zat je niet goed in die coupe, of wou je gewoon mee?" Vraag ik. "Ik wou mee. Ik bedoel we zijn vriendinnen dus dan ga je mee. We zijn wel vriendinnen toch?" Vraagt Rosa onzeker. Ik knik. Ze zucht opgelucht. "Weet jij of er verder nog lege coupes zijn?" Rosa knikt en loopt vooruit. Ik volg haar zwijgend. Na een paar minuten lopen komen we aan bij een coupe. Er zitten maar drie mensen in. Twee jongens en één meisje. "Mogen wij erbij komen zitten? De rest is vol." Vraag ik. Ze knikken alle drie. Ik ga zitten. Rosa staat nog even aarzelend in de deuropening, maar gaat daarna toch zitten.
"Ik ben Lisenka, Lisenka Black." Stel ik me netjes voor. Rosa volgt mijn voorbeeld. "Ik ben Rosa, Rosa Phoenix." De jongen met de ronde bril en warrig haar zegt: "Ik ben Harry, Harry Potter." De roodharige jongen zegt: "Ik ben Ron, Ron Weasley." Het meisje zegt: "Ik Hermione, Hermione Granger." "Aangenaam." Zeggen Rosa en ik tegelijk. We kijken elkaar aan en lachen. De jongens kijken elkaar aan, en dan lachen ze mee. Hermione volgt hun voorbeeld.

Sorry sorry dat het zo kort is! Maar ik heb goed nieuws! Ik ben al bezig met het volgende hoofdstuk, dus jullie zullen vandaag ergens denk ik nog een update krijgen van dit verhaal! Sorry voor het korte hoofdstuk! Vergeven jullie me? Ik hoop het wel!
Xxx Scarlett

Het Feniks MeisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu