Dear Old Friend

77 0 0
                                    

"Proč? Proč jsi pokaždé tak umíněný?" Zeptá se ho nevěřícným hlasem a spadne volně do měkkého a pohodlného křesla.

"Můžeš toho alespoň pro dnešek nechat? Proč se mě pokaždé ptáš na něco, na co znáš odpověď? Nebo ji přinejmenším tušíš. " Upije z křišťálové sklenky gin s tonikem a vyměňuje si košili za pohodlné černé tričko.

"Jenom říkám, že se nemusíš vyspat s každou čtyřiceti kilovou modelkou, která vkročí do tvé firmy. " Houpe kotníkem nahoru a dolů, zatímco pozoruje jeho dokonale a težce vydřené svaly na břiše. 

"Mio, tohle s tebou probírat nebudu. Za prvé se mi nechce a za druhé.." Vyprázdní obsah skleničky a prohrábne si husté vlasy. Neodpoví ji, i když je už minutu ticho.

"Tohle děláš pokaždé. Žádné za druhé u tebe neexistuje. Tobě se prostě nikdy nechce."  Pokrčí rameny  a založí si uraženě ruce na hruď. Je jeho nejlepší kamarádkou už od dětství až po současnost. Ví o něm naprosto všechno a zná dokonale reakce na cokoli, co udělá. Často slýchává, že je jím nezdravě posedlá, ale tyhle informace vypouští z hlavy dřív, než je stihne zaznamenat. Je pravda, že k němu chová city, které v jeho blízkosti potlačuje. Ne, že by je nechtěla cítit, ale Brian není zrovna romantik a navíc ji bere jako sestru, nikoli jako přítelkyni. Netuší, že ho má víc než ráda a nikdy by nedovolila, aby se to dozvěděl, protože to by zcela jistě směřovalo k zániku jejich přátelství a to se nikdy nesmí stát. Kdyby měl srdce složené ze všech částí a dokázal by mít vztah, určitě by byla první volba. Vypadá skvěle, zná ho na 101% a z jeho vyprávění ví, že by si v sexu rozuměli. To samozřejmě není všechno, ale nemá cenu se zaobírat něčím, co se nestane.  A navíc je černovláska. Sakra ebenově černá černovláska a Brian má oči z nějakého důvodu jenom pro světlejší typy.

"Můžeme už jít?" Kývne na ní hlavou a přehodí si sako přes rameno. Dneska jdou společně za zábavou na konec města, kde je to divočejší než v centru, protože je všechno odlehlejší. 

"Jak se ten klub jmenuje? Byla jsi tam už někdy?" 

"Rexha. Jmenuje se Rexha. Říkala jsem ti to nejméně padesátkrát." Mračí se z okna cestou na párty.

"Lepší než stokrát. " Mrkne na ní a když oba vystoupí, všimne si, že je stále podrážděná. "Ale notak.. " Postrčí ji směrem ke vchodu, ze kterého se dere ohlušující dunění moderné muziky. 

"Nikdy mě neposloucháš, ale když mi vyprávíš něco o sobě a o tom, co jsi s kým dělal, tak to poslouchám." Protestuje dál,ale on má z dohadování pokaždé úsměv na tváři. Nebere ji vážně protože ví, že  se na něj nedokáže zlobit. A má pravdu. Netrvá jí to ani půl minuty a zase se na něj usmívá když ji vtáhne do rytmu hudby s jeho neodolatelnými a zkušenými pohyby, za kterými se otáčí každá žena, která má zdravý zrak. 

Z večera se stane noc a jejich řádění ustává. Mají v sobě dostatek drinků na to, aby se oba cítili méně při smyslech a tak sedí v prázdném boxu, kde k nim nedoléhá hudba natolik, aby se mezi sebou nemohli bavit.  Není jim tam příjemně, protože se stali obětmi feťáků, kteří jim nabízejí 'prvotřídní zboží'.

"Teda, vybral jsi neskutečné místo pro naše výročí." Zasměje se a odmítne další pozvání na lajnu. 

"Myslíš, že bysme to neměli udělat?"

"S tím už je dávno konec. Vážně ses zbláznil?" Píchne ho mezi žebra a zvýší hlas i když on se tváří maximálně pobaveně.

"Jsi tak roztomilá, když se na mě vztekáš." Chytne ji za ruku a spojí rty v  tenkou linku, která se tvaruje do úsměvu,který je u ní blíž, než byl  před chvílí. Musí to být tím alkoholem, ale vážně se jí snaží políbit.

"Briane!" Vyhrkne u stolu dívčí a velmi tenký hlas který způsobí, že se od sebe odtrhnou neuvěřitelnou rychlostí. Odtáhne se od ní, jakoby ji nikdy neznal. Co se to sakra stalo? A proč se od ní odtáhnul? Podívá se na vysokou blondýnu, která stojí nad nima a sladce se usmívá. Je zjevné, že je opilá, protože vypadá, že má v sobě hodně kuráže, který by tam jinak nebyl. 

"Hej. Samanto? Wow.. Páni.. To je náhoda." Vstane od Mii aby nebyl neslušný a aby se s ní mohl dát do řeči . A najednou je opět neviditelná a nepotřebná a prostě tam jen tak existuje. Nestalo se to poprvé, ale něco je jinak. Nedívá se na ní jako na kus masa, dívá se na ní, jakoby se ji snažil darovat všechno, co na světě má. Ale nevzpomíná si, že by před ní mluvil o nějaké Samantě, která ráda kazí dlouho očekávané momenty v životě. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 26, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

It's ComplicatedKde žijí příběhy. Začni objevovat