Dimineata sosi foarte repede eu ramand in pat, si mda eu sunt cam lenesa fiindca nu imi plac diminetile din cauza caci sunt târâtă afara din casa fiindca asa vrea regele.
Noi in special femeile muncim de trei ori mai mult ca masculi.
In schimb ei se dau pe modul relax si joaca diferite jocuri iar noi trebuie sa muncim mai rau ca sclavii.
In caz ca cerem ajutor suntem pe loc pedepsite.
Multe femele au fost sclavele sexuale ale fostului print acum actualuk rege care ma cauta inebunit insa eu ii arat si acum semnul paci.
Odata ce devii perechea lui, esti condamnata la moarte.
El nu este tipul acela dragostos, dulce sau mai stiu eu cum.
Nu dragii mei, el este tiranul in persoana.
Asa ca numai stau pe ganduri si ma duc la baie, ma aranjez si cand dau sa dechid usa Tayler cu un zambet pe fata ma asteapta cu un buchet de flori?
Woow asta este premiera,adica eu niciodata nu am primit asa ceva gestul acesta sa crede caci doar prostituatele primesc cadouri de astea.
Le iau si ii zambesc dulce, acesta facand la fel.
Nu stiu cand si cum s-a intamplat caci in acel moment m-a sarutat?
Il imping cu degetul fiindca numai pot sa respir si el maraie fiindca l-am intrerupt din sportul sau.
Ii dau o palma si ii zic :
-Pentru asta mi-a i adus florile? Vrei sa iti bati joc de mine? Nu te inteleg ... spun si las capul in jos... noi adica rasele noastre se vor urî pana la venirea Apocalipsei si asta din cauza regelui nostru retard.
-Eu te-am sarutat fiindca ma atrage ceva la tine, si nu doar puterea ci si inteligenta numai spun de frumusete, deci vi cu mine? Ma intreba bland si ma lua de mana ducandu-ma pana in dreptul masini, deschizandu-mi portiera in fata insa eu am vrut in spate fiindca nu eram obisnuita cu atata atentie mai ales din partea unui mascul ce abia l-am intalnit.
Suparat fiindca am facut acest gest, s-a intors din nou si ma sarutat dar mult mai dulce, inflacarat si pasional. Toata lumea se uita la noi iar el mai tare adancea sarutl eu raspuzandu-i pe la final.
-Iubire, esti atat de dulce incat te as face pe loc a mea, spuse si vrand sa ma mai sarute un glas de racitură isi facu prezenta :
-Iubitule, sunt aici spuse si o fata pardon jicnes fetele spunad caci ea este o fata, este de fapt o mare T.Â.R.F.Ă.
Tayler se uita la mine si cand imi vede indiferenta turbeaza de nervi si tipa cat sa ne auda si Damon :
-De ce esti asa? Ma doare sa te vad indiferenta prin jurul meu, insa eu nu voi renunta vreodata la tine, fiindca la dreaqu esti a MEA.
-Eu una nu sunt interesta de gesturile tale si te rog ca de acum incolo sa tii distanta de mine sau altfel...
-Altfel ce? Hai spune... nu vei pleca de aici decat peste cadavrul meu.
-Atunci asa sa fie spun si printr-o viteza mare ajung si il dau pe spate.
-Ti-am spus lasa-ma in pace sau jur ca iti iau capul de fata cu toti.
-Iubita mea luna, eu sunt hibrid acel hibrid nascut dintr-un alpha si sora regelui.
-Nu se poate tip si ma indepartam de el.
-Nuu...nuuu...se paote asa ceva... cum e posibil?
-Iubire gata, hai in clasa este tarziu.
-Stai departe de mine sau iti jur caci ma omor.
-Cum dreaqu sa stau departe de tine cand tu esti perechea mea i-a spune-mi? Imi spuse acesta calm.
-C..cum adica ... s..sun..suntem...
-Da! Suntem suflete pereche! Spune si eu simt ca mor.
Nu are cum... toata viata mea l-am asteptat sa vina si el de abai acum imi spune.
-Minti!! Sa te ia naiba pe tine pe toata rasa ta ... te uras..
Insa numai apuc fiindca sunt trantita jos de catre el, fiind foarte nervos si simt caci moarte ma cheama la un somn bun.Inchid ochii si imi doresc pacea sufleteasca insa nu vine si un sarut isi face simtita prezenta.
-Eu niciodata nu te voi lovi, pretioasa mea, spuse si imi atinse fata cu degetele sale magice si fine.
-Esti a mea! Si eu sunt al tau!
-Nu imi pasa de Damon si de rasa ta, mie imi pasa de tine.
Si ma saruta flamand eu stand ca o piatra, el vazand asta ma lua in brate si porni spre masina.Ajunsi la un castel, cam intunecat dupa parerea mea, parca masina si ma lua in brate eu spunandu-i ca nu-i nevoie insa cu cine sa te intelegi.
Ating constructia castelului si vad o lumina. Castelul incepe sa se coloreze acesta capatand o noua forma si culoare.
Speriata imi retrag mana repede, in spatele meu fiind Tayler care imi zambea si putea sa jur caci i-am vazut sufletul plin de dragoste.
Dupa ce am trecut prin multe coridoare, am ajuns in sala tronului, in care erau doua tronuri. Unul mare si unul mai mic. Ambele impodobite cu pietre nestemate. Tronul cel mare fiind facut din aur masiv avand pe el pietre rosi, sangerii. Iar celalat tron mai mic fiind din argint impodobit cu pietre albastre de culoarea safirului.
Nu intreb nimic, fiindca el imi citeste gandurile.
-Iubita mea, bun venit acasa.
-Noi vom devenii viitoari conducatori ai acestui imperiu, si prin urmare nunta va fi in aceeasi zi la fel ca si incoronarea.
-Parintii mei au murit chiar la nasterea mea, daca tot te intrebi imi spuse bland insa trist.
-Eu... ei bine am foat crecut de catre fratele tatei care a murit si de curand.
-Condoleanțe, alteță.
-Puiul meu, spuse si imi ridica barbia, nu imi mai spune asa, alinta-ma spune-mi cum vrei fiindca eu iti voi fi fidel in orice.
Atunci ma indrept spre el si il sarut cu toata dragostea mea.
-Te iubesc, chiar dacă te-am vazut odata insa inima mea parca te cunoaste de ani buni.
-Iubire, eu te vreau in viata mea ca barbat si nu ca rege nu uita.Spuse si ma saruta cu dor si patima.
-Puiut hai la nani fiindca maine iti voi prezenta poporul.
-Dar nu vreau sa dorm singura, nu acum cand mi-am gasit fericirea.
-Puiul meu, o alinta el, de mine nici moarta nu vei scapa si fi sigura caci numai cu mine vei dormi de acum inainte.
-Te impor, numai aduce cuvantul moarte si mai ales in propozitii cu noi fiindca ma doare sa aud asta.
Vine spre mine si ma pupa pe crestet si imi spuse :
-Iarta-ma pentru tine sunt in stare de orice.
-De aceea te doresc sa fi numai al meu tigrule, mrrr.
-Puiul meu este ora de nani iar maine promit ca ne vom distra pe cinste.
Ajungem in dormitor si ne punem la nani.
CITEȘTI
Alpha Tigrè
Werewolf-Hope Light, mai încet ... nu mai pot, striga sora mea Believe. -Haide Bely nu vreau sa fim prinse de alpha Tigrè doar știi căci nu vom avea șanse sa supraviețuim mai ales când eu sunt luna sa. -Ei haide, cât de rău poate fi? -Nu e ca și când el ar...