Ziua asta va fi perfecta spun în timp ce mă întind ca o pisicuță.
-Pui mic, la felul în care te miști mă faci sa am o erecției colosala și te rog sa nu mai faci asta,altfel jur ca sa pe tine.-Dar dragul meu, mă pisicesc eu am nevoie de intimitate ca sa pot fi ei îi spun senzual iar în acel moment el înghite în sec.
-Puişor crede-ma ca intimitatea ta nu se va supara dacă perechea ta aici de fata te vrea, și în acel moment îl găsesc peste mine.
-De unde ai vrea sa încep. .. Știu. .. spun și îl mângâi el încordându-se.
-Mia more, te rog încetează nu...mai ...pot.
-Eu da, arate-mi ce poți, ce ști sa îmi faci, zapaceste-ma în ultimul hal.
-Amore spuse el și intra ușor în mine, eu gemând, lucru care îl făcu și pe el sa scoată niște sunete erotice la fel ca persoana sa.
Începe cu mișcări lente de dute-vino, ca mai apoi începe cu mișcări mai rapide facandu-ne sa tip am când ajungem pe culmile plăcerii.
După ce ne descompune în mii de particule, mă așez cu capul pe pieptul sau.
-Doamne, micuța mea mi-ai dat tot ce aveam nevoie, mi-ai dăruit iubirea.
-Demult nu am simțit acest sentiment însă l-am încercat cu femei experimentate care își doreau numai sex.
-Iar eu le-am dat ceea ce si-a dorit însă sufletul meu a rămas negru, pustiu și trist.
-Cand ai venit mi-am dat seama ca tu ești iubirea vieții mele și nu am renunțat la tine.
-Iubitule,dacă ai știi cât de mult am visat la o iubire care sa mă poarte dincolo de lumea reala, sa mă învețe sa zbor pe aripile iubirii așa cum mulți o fac și o cunosc, însă mulțumirea mea ai fost și ești numai tu.
Mă sărută lung și pasional, până când toate puterile ne-am lăsat iar eu am adormit pe pieptul sau.
Și uite așa s-a terminat o zii minunata și plina de dragostea noastră pasionala.
CITEȘTI
Alpha Tigrè
Werewolf-Hope Light, mai încet ... nu mai pot, striga sora mea Believe. -Haide Bely nu vreau sa fim prinse de alpha Tigrè doar știi căci nu vom avea șanse sa supraviețuim mai ales când eu sunt luna sa. -Ei haide, cât de rău poate fi? -Nu e ca și când el ar...