„Slečna Nevett je mŕtva. Robili sme, čo sme mohli." Čo mi to práve, kurva, povedal? Nie, to nie je pravda. Pár slovami zrútil všetky moje plány. Plány do budúcnosti. Ktoré už nebudú. Aj tá budúcnosť okamihom zmizla ako para nad hrncom. Nie je tu ona. Zomrela na Vianoce. Horší darček som už snáď dostať nemohol. Už jej nepoviem, že ju milujem. Nezoberiem ju na dovolenku. Neospravedlním sa jej. Slzy, ktoré mi stekali po tvári neboli ani stotinou utrpenia a smútku, ktoré cítim. Moje telo ochablo. Ako keby aj moja duša chcela opustiť moje telo. Ani mne sa už nechcelo žiť. „Pán doktor, ona dýcha!" ozvalo sa z izby. Doktor, ktorý tam doteraz stál so zapustenými koreňami sa zrazu rozbehol do izby. Moje telo sa nekontrolovateľne vzpriamilo. „Ona sa zobudila," počul som výkrik doktora. Preboha. Musel som ju vidieť. Či si ma bude pamätať alebo nie. Postavil som sa k jej posteli, pomedzi všetky sestričky a pohladil ju po jej bledej tvári. Pocit, že ma vidí a vníma bol neopísateľný. „Justin," zachrapčala. Počuť moje meno je v tejto chvíli všetko, čo chcem a asi aj môžem chcieť. „Danyell," hlesol som jej meno a chytil ju za ruku. „Plakal si?" snažila sa usmiať. „Každú noc." „Pán Bieber, musíne slečnu Nevettovú odviesť na vyšetrenia," odpojili ju od prístrojov a odviezli ju preč. To nie je možné.
„Pán Bieber, na minútku," doktor ukázal smerom von. „Pri vyšetrení sme našli hrču pri oblasti maternice. Asi sa jedná o nádor. Pacientke sme to zatiaľ neoznámili, aby nebola zbytočne v strese, keď to nie je isté. Počkáme na výsledky testov. Ak sa to potvrdí, bude lepšie, ak jej to povie blízka osoba." Nestihol som to všetko vnímať. Jeho slová mi unikali ako na bežiacom páse a podstata mi zmizla niekde v strede. Jediné, čo som rozumel celkom presne je, že má nádor. „To znamená, že nebudeme môcť mať deti?" povedal som sklamane. „Áno." Otočil som sa a sadol si na stoličku. Neostávalo mi nič iné iba... plakať. Hm. Justin Bieber plače. Najhoršie Vianoce vôbec. Hlavu som podvihol k nebu a otvoril oči. Snáď som sa nezabudol modliť. No je viac ako isté, že po smrti zhorím v pekle. Dvihol som sa a šiel k Danyell. Sadol som si na stoličku a chytil ju za ruku. Chcel som ju objať, pobozkať. Chcel som držať jej krehké telo v náručí, žiť s ňou celý život. „Dan," hladkal som ju po chrbte dlane. Pozerala sa na mňa tými jej krásnymi očami, ktoré však boli plné bolesti a trápenia.
O 1 rok
Danyell vážne mala rakovinu. Po celý čas stál pri nej, pomáhal jej a bol jej oporou. Museli jej odstrániť maternicu, čo znamená, že nebude môcť mať deti. Justin ju stále podvádzal s Laylou. To bol dôvod ich rozvodu. Áno, rozviedli sa. Justin hneď po tom Laylu pustil k vode a vrátil sa k svojmu pôvodnému životu- štetky, alkohol, párty, cigarety. Danyell chodí s Paulom. Obaja trpia. Obaja k sebe stále niečo cítia.
Danyell:
Ráno som sa zobudila na krásne šepkanie do ucha. „Vstávaj, bábika. Raňajky." Jeho hlas sa rozozvučal po celej izbe. Pobozkal ma na ucho a usmial sa. Sadla som si a prehrabla si vlasy. V Paulovom rozťahanom tričku som sa presunula do kuchyne, kde už ako zvyčajne prvý sedel Justin. Zazeral po mne ako stále. Ten chalan ma doženie do hrobu. Myslíte si, že s ním nechcem byť? On mi pomohol z najhoršieho, staral sa o mňa. Stále k nemu niečo cítim. A asi nikdy neprestanem. No láska z rozumu je lepšia ako pravá láska, ktorá bolí. Sadla som si vedľa neho. „Môžeš prestať?" zasyčala som. „S čím?" „Pozerať sa na mňa." Otočil sa a zahryzol si do toustu. Sklopila som zrak. Prišiel Paul a sadol si vedľa mňa. Chytil mi hlavu a pobozkal ma. Ja ho nemilujem, ale je mi s ním dobre. Rýchlo som to do seba natlačila, lebo tá atmosféra medzi nimi mi liezla krkom. Odsunula som si stoličku. Paul sa postavil a išiel za mnou. „Na obed pôjdeme do reštaurácie," povedal. Zastavila som ho a pozrela som sa mu do očí. „Prečo? Lebo sa vy dvaja nemôžete vystáť? Paul, ja s ním nič nemám a ani nechcem! Som iba tvoja," zúfalo som zakričala, aby ma každý počul. „Chcel som to urobiť tam, ale keď nechceš," zadudral a kľakol si predomňa. Vyvalila som oči. „Danyell Faith Nevett, vezmeš si ma?"
Čo myslíte, čo mu povie? Inak, prepáčte, že som to posunula o rok. Vážne sa mi nechcelo rozpísovať tie dni, čo Danyell mala operáciu a tak. Vážne. Tento príbeh chcem o chvíľu skončiť a venovať sa Revenge. ;)
Koméént a VOTE :33 Ďakujem :*
Prečítajte si tieto story:
http://www.wattpad.com/story/8762153-sex-appeal-fan-fiction-about-justin-bieber-slovak
http://www.wattpad.com/31503051-more-than-this-ff-with-jb
ČTEŠ
Under The Wings
FanfictionŽivot nás pokúša a je len na nás, ktorou cestou sa vyberieme. Série Forever or no ever? a Past.