Justin:
Chytil som rohy jej pyžama a vyzliekol jej ho. Vyzliekol som si svoju bundu a hodil ju na zem. Pomaly sme sa posúvali k posteli. Ľahli sme si. Bol som nad ňou a podopieral sa. Bola tak krásna a krehká, až som mal pocit, že sa podomnou rozsype. Oblízol som si pery a prilepil ich na tie jej. Začal mi zvoniť mobil. Rukou som siahol do vrecka. „Nezdvíhaj to," šepla mi na perách. Vytiahol som mobil a kútikom oka som prečítal meno na displeji. Layla. Sakra. Myslel som, že sa vrátim dokiaľ sa zobudí. „Musím to zobrať," ospravedlňujúco som sa na ňu pozrel a odišiel na balkón. Mojím telom prešiel mráz a zdvihol som. „Prosím?" odkašľal som. Snažil som sa nahodiť taký tón, aby Dan nezistila, s kým volám a zároveň, aby som sa Layle nezdal divný. „Prosím?" vykríkla. „Kde si?" zachrapčala. Hysterka. „Potrebujem si niečo zariadiť," povedal som neutrálnym hlasom a poškrabal sa na zátylku. „Justin, kde si?" zakričala Dan. Do piči. „Kto tam je?" hystericky zvrieskla. „Nikto," povedal som mierne rozrušený a vypol hovor. „Bola to Layla?" spýtala sa s bolesťou v hlase. „Hej," mobil som hodil na stolík a ľahol si k nej. Aj ja, aj ona vedela, že už nič nebude. Rukou som si frustrovane prešiel po tvári a vzdychol. „Justin?" šepla. Otočil s sa na ňu a snažil sa usmiať. „Nemôžeš byť s dvoma ženami naraz," poznamenala. Kurva, ja to viem! Som z toho na prášky. „Ja viem, ja viem," povedal som s ťažkosťou v hlase. „Poslúchni svoje srdce," prešla mi po hrudi, po mieste, kde mi bije srdce. Dostalo ma to. To dievča je neuveriteľné, už len v tom, ako ma dokáže dostať na kolená. „Musím ísť domov," vytiahol som sa z jej objatia a dal jej pusu na líce. „Musím ti ešte niečo povedať," stiahla ma späť. „Počúvam," usmial som sa. „Keď ste minule odchádzali do toho baru, zastavila sa pri mne Layla a povedala mi, že ak sa ťa čo i len dotknem, zabije ma. Prosím ťa, nepovedz jej, kde si bol." Je neuveriteľné ako to dievča myslí na svoj život a nesťažuje sa na to, že sa jej vyhrážala zabitím. Zas na druhej strane si nemyslím, žeby Layla niečo také urobila. „Neboj," chytil som jej bradu a pritiahol si ju k seba. Pobozkal som ju a vzal som si bundu zo zeme a odišiel.
Danyell:
Bože, prečo mi to robíš? Čo som urobila? Celý život som trpela. Znášala urážky druhých a ticho sedela v kúte. Trpela som depresiami a komplexami menejcennosti. Bola som nikto. Keď som si myslela, že osemnástkou to odíde, nebolo to tak. Stretla som Justina. Druhá etapa môjho života. Spočiatku to nebolo rúžové. No keď sa to zlepšovalo, a ja som sa zamilovala, prišla tá suka. Layla. A teraz toto. Ach jaj. Niekto zaklopal. S nádejou, že sa vrátil Justin, som sa išla otvoriť. Moju hypotézu však zvrátil fakt, že vo dverách stál Erick. „Ahoj," nechala som dvere otvorené a sadla si na posteľ. „Čau," usmial sa. Má nádherný úsmev. „Ako si ma našiel?" nadvihla som obočie. „Snáď si pamätám, kde som ťa odviezol," pokrútil hlavou a prstom mi prešiel po nose. „To je fakt," oblízla som si pery a dívala sa do zeme.
„Nepôjdeme do kina, alebo tak?" otočil sa na mňa. „To má byť pozvanie na rande?" zasmiala som sa. „Nie," krútil hlavou s úsmevom. „Tak možno trošku." Naklonil sa ku mne a oprel svoje čelo o moje. Usmial sa a pobozkal ma. Je tak roztomilý. „Fajn," šepla som mu na perách. „Prijímaš?" nadvihol obočie. „Jasné." Danyell, čo to, kurva, robíš? Miluješ Justina! Keď on je tak sladký. A Justin; je to idiot, je cynický, egocentrický, ale nedokážem mu odolať. Milujem jeho oči, pery. Nemôžem byť bez neho. Ale on má Laylu... Postavila som sa z postele a smerovala ku kufru. Potiahla som zipsom a počula a počula zvuk telefónu. Justin si tu nechal mobil. Siahla som po ňom a pozrela sa na displej. Neznáme číslo. Chvíľu som váhala, či mám zdvíhnuť. Potiahla som palcom po obrazovke a mobil si priložila k uchu. „Prosím?" „Dan, si to ty?" Bol to Justin. „Zastavím sa po mobil." „Dobre," povedala som a vypla. „Kto to bol?" vykukol z rohu Erick. „Nikto." Ruky som položila na jeho hruď a pobozkala ho. „Nechajme to na zajtra," chytila som ho za ruku a viedla pred dvere. „Ale-" namietal. Zakývala som mu a zavrela dvere. Oprela som sa o ne a zosunula sa dole? Prečo sa ťahám z dvoma naraz? Možem oboch stratiť. Niekto zaklopal. Vrátil sa Erick? Alebo je to Justin? Omyl. Layla. Do piči.
Po dlhšom čase konečne časť. :D Odpustte mi no :D Zanechajte VOTE a koment :) Ďakujem :*
ČTEŠ
Under The Wings
FanfictionŽivot nás pokúša a je len na nás, ktorou cestou sa vyberieme. Série Forever or no ever? a Past.