"Najlpešie" kamarátstva

2 0 0
                                    

Nerozmýšľam nadtým čo poviem. Hovorím to osobám, ktoré chápu že ja nerozmýšlam nadtým čo poviem.

Prečo by sa mali kamarátky urážať? Či najlepšie alebo len obyčajne kamarátstva. Pre mňa je dôležité, aby všetko fungovalo tak ako má. Čo najviac dobrých chvíl s najbližšími, cítiť sa dobre v ich prítomnosti, nehanbiť sa za svoje nedostatky, akceptovať sa takých akých sme.
Kamarátstva Vám majú dať do života niečo dobré, načo keď si vspomeniete usmejete sa a cítite sa lepšie. V poslednej dobe sa trápim kvôli tomu čo sa deje.

Mám 2 Najlepšie kamarátky ktoré som zbožňovala najviac ako sa dalo. S jednou sa to začalo kaziť, ale mala som pocit že mám pri sebe tú správnu, no mýlila som sa. Je mi jasne že ak je medzi nimi spor, že ma budú od tej druhej odhovárať.

Správna- Nesprávna voľba- kamarátka ktorej som sa snažila dať všetko. Pozvali sme ju na večere a myslela som si že bude rada, že nám to niečo dá. Nachvíľu áno. 2015 bolo naše kamarátstvo super. Mala problémy v rodine bývala u mňa 1 týždeň a veľmi som bola rada že jej pomáham. Neocenila to, ale nejako som sa nadtým nepozastavovala. Prešla som si svojím zlým obdobím(opila som sa a pochopila som že je to blbosť) ona to doteraz nechápe že s tým nič nedosiahne. Veľa krát sa opila a ja som ju zachraňovala" od problémov čo by jej mohli nastať. V poslednej dobe ma len uráža a vadí mi jej správanie, znechucuje sa mi.
Ako sa správa, čo robí, ako sa postavuje k niektorým veciam. Mám veľmi nízke sebavedomie čo je aj na mne vidieť. Neprídem si vôbec ničím pekná, dobrá, milá, či vhodná kamarátka. Mávam depresie z toho ako vyzerám. Ona ma uráža a jej to robí dobre, ale neuvedomuje si moje trápenie. Veľmi ma to bolí. Pri čom každý človek čo ma spozná o mne povie aká som zaujímavá, jej zas že je pekná.

Má veľmi veľké sebavedomie a má pocit že má nad ostatných, v skutočnosti nemá. Nebaví ma to. Veľa ľudí ma aj od nej odhováralo, ale nebudem sa riadiť ostatnými, niekedy sa môžu mýliť. Chcem aby si uvedomili všetky osoby že čo robia na svojich kamarátstvach zle, aby im čo najdlhšie vydržalo. Viem, že osoby sa menia a časom si prestanú vyhovovať, to k niektorým kamarátstvam patrí. Mala som pocit že toto je fakt najlepšia osoba akú poznám, mýlila som sa.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 27, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Priority v priateľstve Where stories live. Discover now