Bölüm 1

156 4 1
                                    

Yine her zamanki gibi david ve ben beladan kaçmak için yola düştük . Ben arbayı  sürerken oda arkada uyuyordu .Bu seferde Amerika - chicago (sikago ) ya gidiyoruz umarı bela bizi ordada bulmaz  . Annemle babamı düşünürken  dikiz aynasına baktığımda arka koltukta yüzü kanlı bir kadın  gördüm ve hemen kafamı arkaya çevirdim . Kimse yoktu . Sonra kafamı tekrar yola cevirdim ve arka koltuktaki kadını yolun ortasında durarken gördüm  . birden frene bastım . David çığlık atarak uykusundan uyandı . Kadın ise kaybolmuştu . yolumuza devam ettik ve en sonunda evimze gelmiştik. saat çok geç olmuştu valizleri yerlerine koyduk ve direk uyuduk . Sabah Aşağıdan gelen konuşma sesleriyle uyandım .Yataktan yavaş yavaş ve oflayarak kalkıtım ve üzerime bir ceket giyip aşağı indim . kardeşim david tavana bakıp

david -"hayır sesiz ol onu uyandırıcaz "diyordu .Benim geldiğimi fark edince irkildi ve kekeliyerek "-s-s-sen ne diyee u-u-yandın g-git uyu" dedi . Bende " çünkü sen ve kendi kendine konuşman benni uyndırdı . Çok mu canın sıkılıyor ? " dedim oda "Hayır nerden çıkkarttın" diyerek sırıttı . Bense "kendi kendine kouşuyosun bu normalmi ?" dedim . "kendi kendime konuşmuyorum "  " evet davit kendi kendine konuşuyosun " "hayır kendi kendime konuşmuyorum dedim sana ! "  Sinirlenmişti .Bende hemen "Evde senden ve benden başka kimse yo...." sözümü bitirmeden david konuşmaya başladı "h"ayır abla evimizde biri daha var . Hatırlıyomusun eskiden yaşadığımız yerde küçük bi kız vardı ismi hannah'dı " "Evet hani şu derede boğularak ölen kız  . değilmi . "  "Evet abla işte o kız şu an evimizde  ."  Demesi ile arkamda birinin geçtiğini hissitmem bir oldu .  David  tekrar söze girdi ve "Hadi ben odama gidiyim" dedi . ben arkasından dur diye  bağırmama rağmen  durmadı ve odasna girip kapıyı kilitledi odada yine birisiyle konuşuyor gibiydi kulagımı kapıya yasladım ve konuşmaları dinlemeye başladım .David "bak gördünmü ?? uyandı ve konuştugumuza duydu ya benimde lanetli oldugumu öğrenirse ?!? " demesi ile şok olmuştum  . Nasıl yanı kardeşimdemi lanetliydi . Bu olamazdı . O bunun için çok küçüktü bu yükü kaldıramazdı . Birden kapıya yaslanıp çökerek ağlamaya başladım . David  ağladığımı duymuş olmalıydıki kapıyı açıp bana sarılarak " Ne oldu abla iyimisin neden ağlıyosun " Dedi . Bende " Sen lanetlimisin " dedim . Oda "Evet ama sen .." sözünü kestim ve "Herşeyi tek tek duydum " dedim "Evet abla bende lanetliyim ama sorun yok bunu kaldıra bilirim nede olsa ben senin küçük adamınım :) " diyerek beni güldürmeye çalıştı vede başardı güldüm  . Bana "Hadi sende uyu bende uyıcam " dedi . Bende "tamam" dedim ve yatak odama gittim . Uykuya dalmışım bir ca kırılma sesi ile uyuduğum yerden fırladım ve aşşağıya indi . Gözerime inanamıyorum bu gerçekten oydu . David haklıydı . Bu İMKANSIZ . 

Damn And LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin