Logan yüzümü görünce şaşırdı ve "hey yinemi sen " dedi . Bende hızlıca ayağa kalkıp sert ve acımasız bir sesle "evet yine seni korumaya çalışıp bu tepkiyi alan ben " diye bağırdım . Herkes bize bakıyordu. O sırada Fen dersi öğretmeni (mayk) içeri girdi ve "herkez otursun "dedi hiç boş sıra olmadığı için logan'ı benim yanıma oturtu . dersin ortasında bi kız içeri daldı ve " geç kaldığım için çok üzgünüm bay meaich " dedi .Loganın yanına geldi ve "şey orası beni yerimdi " dedi . bay meaich "michi sen bu günlük arkadaki sıraya otur " dedi . Meğer duavardan görünmeyen bir sıra daha vardı. Kıza üzüldüm kimsenin oturöadığı bir yere oturdu bizim yüzümüzden . ders biti zil çaldı bende tam sıradan kalkıcaktımki logan bileğimden tutu ve beni çekiştirerek " sen ne yaptığını sanıyorsun " dedi . Bende "ne yapmışım " dedim sinirli bi sesle ve kolumu çekmeye çalıştım . Oda koluma daha çok sıkarak "cesaratlisin iyi hoş ama patrona bi daha bulaşma yoksa sonun kötü olur " dedi . Alaycı bir ses tonu ile " ondanda bi başkasındanda korkmuyorum !" dedim. oda bana " ama korkmalısı... " o daha cümlesini bitirmeden o sabah geç kalan kız sınıfa daldı ve " afedersiniz özel bişiymi konuşuyordunuz gerçekten üzür dilerim sadece çantamı alacaktım " dedi .Bende hafif mutlu olmuş şekilde " önemli değil konuşmamız bitmişti zaten" dedim ve kolumu logandan kurtardım kız içeri girdi ve yerine oturdu logan ise sinirle sınıftan çıkarken arkasından " patronunada boyle yapsan sana kötü davranamaz " dedim . logansa bada dönerek " sen beni anlayamazsın ..."ukala şey ne olcak hıh kızın yanına gitim ve "selam ben angela " dedim oda gülümsedi ve " bende michi "dedi . elimi uzatıp " tanıştığıma memnun oldum " dedim . oda elimi sıkarak karşılık verdi .zil çaldı ve bay meaich içeri girdi . ben de çantamı aldım ve michi nin yanına geçtim . bay meaich "angela yerine geçermisin" dedi bende " benim yerim burası " dedim . bay meaich " sabah oturduğun yere geç çabuk " dedi . bende " ama bay .." dicektim ki bay maeich sözümü keserek "angela!" diye bağırdı loganın yanına geçtim . Logan'ın yüzünde tam bi piç gülümsemesi vardı . ona sert bir şekilde "tek kelime bile etme edersen kötü olur " dedim "ıhı çooook kötü olur değilmi. çok korktum "dedi . Dersin sonuna kadar konuşmadık . çok sinir bozucuydu ama bi yandanda içimde değişik bir duygu vardı . Ders bitti ve michi ile bahçeye çıktık .Michi "Logan'a bence kötü davranma senin iyiliğin için diyorum . "dedi . "nedenmiş o ondan korkan onun ibi olsun " dedim . " o mahalenin kötü çocuğudur tek bir kişiden korkar oda patronudur " . " Peki annesi yada babası " dedim michi " onların nerde olduklarını kimse bilmiyo ailesi olarak bilinen tek kişi patronu dean " dedi "herneyse umjrumda değil "diey cevap verdim . Ders zili çaldı sınıfa çıktık ve yerlerimize geçtik bi sonraki ders matematikti . Diğer dersler bitti ve eve gittim hemen çocuklar uykulu uykulu televizuon izliyorlardı benim geldiğimi görünce hemen üzerime atladıla bende onlara sarıldım .onlara yicek bişiy hazır ladım ve biraz uyumak için odama çıktım odama geçtim üzerimi değiştirdim ve yatağıma uzandım hemen uykuya daldım birden bi yerde uyandım . Tanımadığım bir kadının bağırışını duydum "borcumuzu öderiz lütfen onu alma lütfen olumu bırak" diyordu . Bi Adan ise "KARABÜYÜNÜ üzerinden aldım borcunuzu bölr ödeyeceksin ! " sonra heryer netlesti bi adam kadının elindeki çocuğu almaya çalışıyordu çocuksa sadice onlara bakıyordu ne oldunu anlamamıştı dur bi dakika bu çocuk ve adam çok tanıdık olamaz bunlar bunlar ....