Bölüm 1 - 15 YIL ÖNCE

52 8 2
                                    

"Jeff!"

"..."

"Jeff!"

Kadın şaşırmıştı. Gecenin bir yarısı kapıyı yumruklayan kocası, kapıyı açmasıyla içeri girmişti bile. Herzamanki öfke nöbetlerinden birini geçiriyor olmalıydı. Jefferson, aylar önce akıl hastanesine yatırılmıştı ama şimdi evindeydi ve kaçınılmaz bir sona doğru sürüklüyordu her ikisinide. Leia sakin kalmak için çabalıyordu. Aksi halde durum çok daha kötüye gidebilirdi. Jeff kafası karışmış bir halde Leia'ya baktı, tehlikeli olup olmadığından emin olamıyordu. Bu sırada kafasının içinde bir ses "Jefferson." dedi alaycı bir tonda. Jeff etrafına bakındı kimse yoktu kadından başka. Ses, ses tonunu değiştirmeden devam etti "Ah, Jeff! Sonuçlarını açıkladım sana daha önce, neden hala bekliyorsun?". Leia, Jeff'in etrafına bakarken ki endişesini görebiliyordu. Jeff buraya gelişinin nedenini hatırladı. Cebinden önceden yanına aldığı çakıyı çıkardı ve merdivenlerden hızlıca çıkmaya başladı. Elindeki bıçağı henüz görmüştü Leia, afalladı birden Jeff ne yapıyordu böyle?
Onu durdurması gerekiyordu, böyle durumlarda Jeff'i sakinleştirmek ona düşüyordu. Hızlanarak kocasına yetişti ve omuzlarından kavradı. Jeff, Leia'nın bu beklenmedik tepkisi karşısında durdu. Leia onu kendine doğru çevirdi ve sarıldı. Leia sesini ayarladı "Jeff, lütfen sakin ol." dedi. Jeff'in şaşkınlığını gidermesi uzun sürmedi, kadının kollarını üzeriden çekmeye çalıştı ancak başaramayınca kadını itti. Karşısında duran Leia'nın gri-mavi gözlerine baktı. Leia'nın bakışlarında salt endişe ve şaşkınlık vardı. Kadın onu tanıyor ise Jeff'in de onu hatırlaması gerekirdi. Jeff hatırlamaya çalıştı, karşısındaki kadını parça parça olan anılarına eşlik ettiğini görüyordu. Bir parktaydı, karşısında otuzlarının başlarında olan sarışın bir kadın yanında da elini tutup onu çekiştiren küçük bir kız çocuğu vardı. Kadının omuzlarından aşağı dökülen sarı saçları ve uzun boyu dikkate değerdi. O sırada yanına oturan kadınla kısa bir bakışmaları oldu. Bu az önce karşısında gördüğü kadındı. Duru mavi gözleri fazlasıyla etkileyiciydi. Bir başka anısında ise bir kumsaldaydılar ve aynı kadın Jeff'in elini tutuyordu. Tekrar kadının yüzüne baktı. Bu o kadındı. Jeff sakinleşmeye başladı. Leia'nın yüzüne baktı tekrar. Kadının yüzünde tanımlayamadığı bir endişe ve maskelemeye çalıştığı korkuyu hissediyordu. Leia sakinleşmeye başladığını görünce kısa bir an rahatladı. Onu tekrar sinirlendirmemek için sakin ve kısık bir sesle konuşmaya başladı:

"Jeff, bu yaptıklarının nedeni her ne ise anlatmalısın. Elinde tuttuğun o bıçak..." durakladı, neler olabileceğini düşündü bir an, kestiremiyordu. "Tanrım. Jeff, düşünemiyorum bile."

Jefferson yavaş yavaş eski haline dönmeye başlamıştı. Leia'nın söylediklerini düşündü. Bunları nasıl yapabilirdi? Bir adım geriledi. Kahretsin! Kafasının içindeki Ses tekrar belirmişti "Jeff, sana unutmamanı söylemiştim. Çok fazla vaktin yok." Leia Jeff'i izliyor ne düşündüğünü kestirmeye çalışıyordu çaresizce. Jeff Leia'ya baktı, kısa bir süre sessizliğin ardından Jeff tekrar Ses'i duydu "Unutma Jeff, hepimiz Tanrı'ya bir ölüm borçluyuz. Hiçbir şeyi değiştiremezsin." Jeff tekrar hareketlendi. Leia sadece takip etmekle yetindi. Üst kata çıkmışlardı. Sola döndü. Aman Tanrı'm! Bu... Bu kızının odasına gidiyordu. Aralarındaki mesafe kapatmayı hemen başaramayacağı kadar fazlaydı. Jeff odanın kapısına ulaşmıştı bile. Jeff sabırsızca kapıyı ardına kadar açtı ama hayal kırıklığına uğradığı çatılan kaşlarından ve seğiren çenesinden görülebiliyordu. Leia kapıya ulaştığında Jeff sırıtmaya başladı. İçeriye baktığında ise oda boştu...

Leia Jeff'in önüne geçti. O da en az Jeff kadar şaşkındı. Arkası Jeff'e dönük bir şekilde durdu. Leia'nın ensesine takıldı gözü. İçgüdüsel bir hareketle ensesinden kavradı Leia'yı. Kafasını kaldırdı ve yüzüne baktı. Bu yüz onu korkutuyordu. Leia korktu ama Jeff'i daha fazla kızdırmak istemediğinden kendini ona bıraktı. Kafasındaki Ses konuşmaya başladı "Vakit geldi Jeff." Jeff elindeki bıçağı kaldırdı, usulca kadının kulağına yaklaştırdı. Leia olacakları anladı ama ayak diremedi çünkü kızının hayatını da tehlikeye atabilirdi. Kulağının arkasından sağ göğsünün üzerine doğru ilerledi. Bıçak geçtiği yerleri koyu kırmızı bir sıvıyla kapatıyordu. Sıvı kendi çizdiği yoldan ilerleyip kadının iki göğsü arasından aşağı inmeye başladı. Jeff rahatladığını hissediyordu. Leia gittikçe ağırlaşmaya başladı. Jeff Leia'nın ensesinden tutmakta zorlanıyordu aynı zamanda ellerinden kayıyordu. Jeff kadının yüzüne baktı son kez, Leia'nın cansız bedeni yere yığıldı.

KIZIL KUMLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin