İlk Suikast

1.1K 115 4
                                    

Soluk tenli yaşlı adam birden yerinde doğruldu ve

"O yeniden doğdu,Gölgelerin kralı.Derhal bizim ..."

Adam aralıksız öksürmeye başladı

"Efendim sakin olun lütfen."

..........
Bu sırada Simon uyuyordu ancak rüya aleminde Gölge ile alıştırma yapıyordu.

"Unutma Simon  gölge klonlarını daha katılaştıracak seviyede değilsin.Bu yüzden  onlar ancak şaşırtma görevi görür."

Gölge,bir gölge klonunun daha içinden geçip Simon'a doğru atıldı

"Bundan daha büyük bir kapasiteye sahipsin Simon!"

Gölge tam Simon'a vuruyorduki Simon'un elinde gölge kalkanı belirdi

"Güzel reflex,ancak yeterli değil."

Gölge kalkana vurmak yerine Simon'un arkasındaki gölgenin içinden çıktı.Bu yeteneğin ismi gölgeye karışandı,yani kendi gölgene veya başka bir gölgeye karışıp o gölgeyle bağlantılı biryere istediğin gibi birden çıkabiliyordun.Bunu yapmayı Simon'da biliyordu.

Simon,Gölgenin arkasında belirdiğini anladı ve o da onun arkasındaki gölgeden çıktı

"Güzel Simon,bu kadar yeterli."

Simon durdu ve

"Ne oldu?"

Dedi

"Sana artık en önemli yeteneği öğretebilirim."

Gölge kolunu Simon'a doğru kaldırdı ve elini sıkıp kolunu hızlıca aşağı indirdi.O bunu yaparken Simon'da yere mıhlandı.

"Ahh,bu da ne be?"

"Buna'Kalbe düşen gölge'denir,eğer bunuda kullanabilirsen neredeyse yenilmez olursun.Bu yetenek insanların kalplerindeki gölgeyi kontrol eder ve bu her insanda vardır."

Onlar eğitim yaparken saatler geçti,ancak Simon'bunu anlamamıştı.Simon hafiften hafife Gölge yi sevmeye başlamıştı.Belki aynı kafada oldukları içindi,belkide onun kendine muhtaç olduğunu bildiği için.
Saat sonunda on iki ye vurduğunda

"Tamam,Simon artık ilk testine hazırsın."

"Ne testi?"

"Meydandaki apartmanda gizlice işler çeviren Özel enerji şirketini biliyorsun değil mi?İşte hedefimiz o pislik.Zamanında onun evindeki çocukların birinin rüyasına girmiştim,duyduğuma  göre on,on bir yaşındaki erkek çocuklarından hoşlanıyor o ibne."
......
On dakika sonra

Tekrar ışıltılı sokaklara geri döndüler,polisler dahada artmıştı.Simon kısık sesle

"Gölge,çok fazla polis var.Nasıl olacak bu iş?"

"Hmm...Sanırım suikast yapacağız.O çocuk bana rüyasında o piçin evine girmek için gizli bir geçit olduğunu söylemişti.Oradan o şekilde kaçmışlar belki sende girebilirsin."

Simon yuvarlak meydanda sürü gibi dolaşan insanların yanından gizlice sıvışıp Fiziksel polis kuvvetinin arkasına gölgelere karışıp geçti.

"Oh,bu işte bitti şimdi sadece çöp yolunu bulmam lazım."

Simon,apartmana yapışık şekilde duran yeşil çöp kutusundan şüphelendi ve yaklaştı.Yaklaştıkça kötü bir koku gelmeye başladı.Çöp kutusu kilitlenmişti ama zorlayınca açıldı.Ancak geçitle birlikte üç erkek çocuk cesediyle'de yüzleşti.

"Bu çocuklar,o kaçan çocuğun arkadaşları.Görünüşe göre yakalanmışlar."

Çocuklar çıplak ve üstlerinde çeşitli yaralarla öylece yatıyordu.Simon'un gözlerinden öfke ve üzüntü fışkırıyordu

"Bu piç ölmeyi değil , işkence görmeyi hakediyor."

Simon,çocukları ellemeden geçitten yukarı çıktı.Burası bir tür yatakhaneydi,kirli ve pislik dolu.İki tane çocuk yatmış uyuyordu.Tam karşıda ise bir lamba ile demir kapı vardı.Oda oldukça boş ve soğuktu.Simon demir kapıyı maymuncuk yaratıp açtı.Burası klasik bir kordidordu.Tepede lamba,yerde halı ve ayakkabılık.

"Ah,ah,ah."

Biri bağırıp ağlıyordu,sanki tecavüze uğruyor gibi.Evet bu fikir Simon'un da aklına geldi ve ses gelen yere doğru koştu.Ama birden koridorda iki adam belirdi

"Dur,yoksa seni vururuz."

Simon,durdu.Karşısında,iki fiziksel güvenlik görevlisi vardı,üstlerinde bir çelik yelek ellerinde tabanca.

"Şimdi yavaşça yere yat ve ellerini arkanda birleştir."

Simon yatar gibi yaptı ama esas amacı duvarın gölgesine karışmaktı.Birden Güvenlik görevlilerinin ikiside yere yığıldı.

"Bir insan sırf para için erkek çocuk siken bir şerefsize güvenlik görevliliği yapmamalı."

Simon elinde hilal şeklindeki kılıçla iki görevlinin ortasında belirdi.Kapıya doğru döndü yine,ses hala devam ediyordu.

"Lanet orospu çocuğu ,o kadar dalmışki güvenlik görevlilerini deştiğimi bile duymadı."

DİKKAT-BURADAN SONRASI BAZILARI İÇİN İĞRENDİRİCİ OLABİLİR

Simon kapıyı kırıp içeri girdi.Şişko bir adam onlu yaşlardaki bir çocukla ilişkiye giriyordu.Simon adamı tuttuğu gibi gölgeden yaptığı bıçaklarla duvara mıhladı.

"Sende kimsin amk.Ahhh!"

Simon adamın dilini tuttu ve kopardı.

"Şu anda sadistliğimin zirvesindeyim."

Sonra çocuğa döndü ve

"Arkadaşlarını kaldır ve buradan kaç."

Çocuk şok ile tamam dercesine kafasını sallayıp koşmaya başladı.

"Şimdi dana dönelim bay çocuksever ibne."

Simon ilk önce adamın penisini gölge ile yaptığı bıçakla kopardı ve adamın kendi anüsüne soktu.Adam acı içinde inliyordu,Simon ise hunharca gülmeye başladı.Simon devam edecektiki,Gölge

"Tamam,Simon yeter!"

"Ama daha işim vardı."

"Polisler birazdan burayı doldurur,doldurmayacaklarını bilsem birşey demezdim."

Simon mevzuyu anladı ve geldiği yerden çıkıp çadırına geri döndü.

Gölgelerin içindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin