Dün akşamki suikast'ten sonra Simon evden biraz para almayıda ihmal etmemişti,küçük bir miktar beş bin garm kadar(buraların para birimi.).
Bu parayla güzel bir pansiyonda oda tuttu ve yattı,ancak sabah boğazında bir kılıç dayalı olarak aniden kalktı.Simon'un önünde sarı saçlı mavi gözlü ,tahminen Simon la yaşıt bir çocuk vardı ancak aralarında bir kılıç boyu kadar mesafe vardı"Sonunda uyandınmı uyuyan güzel?Gölge kral bu kadar dikkatsizse bırak dünyayı kendi kıçında bile hakimiyet kuramaz."
Simon tam harekete geçecektiki kılıç daha da bastırıldı.
"Sen de kimsin,sarı çiyan?"
"Ukala,sen Tanrıya karşı çıkan bir kafirsin ve ben Vatikan tarikatının
senin için özellikle geliştirdiği ışığın çocuğuyum ,senin yüzünden acı ...""Sen ne diyon amk?"
"Haddini bil!"
Çocuk sinirlendiğinden kılıç biraz kaydı ,Simon'da bunu fırsat bilip gölgeye karıştı.
"Ne nereye gitti bu?"
Simon birden çocuğun arkasında belirdi ve eliyle çekiç oluşturup çocuğun suratına son hız geçirdi.Çocuk balkondan dışarı fırladı Simon'da arkasından verdi ve çocuğun üstüne çıktı.Tehditkar bakışlarla
"Seni kim yolladı ve beni nereden biliyorsun?"
Gölge
"Bence bu çocukla ten temasına girme,beni yenen rahip te ışığın çocuğuyum felan diyordu,eğer ikiside aynı boksa seni..."
Çocuk birden parladı ve Simon havaya fırladı,arkasındanda çocuk zıpladı ve havada Simon'u dövmeye başladı
"Hah,sen bir eziksin."
Çocuk durmadan Simon'u yumrukluyordu.En onunda simon elini komple gölgeye dönüştürdü ve bir gölge klon çıkarttı
"Demek ucuz klonlarınla beni yeneceksin ha?"
Çocuk gölge klonunu yöneldi ama onu sadece şaşırtma olduğunu bilmiyordu.Çocuk gölge klonunu yumruk attığında bunu ancak farketti ama çok geçti.Simon'un gölge eli çocuğun suratına indi ve çocuk yere hızla yapıştı,Simon'da ardından birdaha saldıracaktıki,çocuk elini Simon'â doğrulttu ve yumruğunu sıktı.Birden Simon yerde diz üstüne çöktü,sanki büyük bir basınç onu eziyordu.
"İyi dövüşüyorsun ancak yeterli değil."
Simon kolunu kaldırdı ve Çocuğun kalbindeki gölgeyi bulmaya çalıştı ancak bulamadı.Gölge
"Bu kötü,bu çocuk benim kapıştığım rahiple aynı özelliklere sahip."
Simon zorlanarak
"Kullanılmak nasıl bir duygu?"
"Ne?"
Çocuk baskıyı biraz gevşetti
"Diyorumki,hayatın boyunca gerçek olamayan bir amaç için kukla olmak nasıl bir duygu?"
"Kapa çeneni!Bana kâfir sözleri söyleme!"
Baskı deminkindende şiddetli gelmeye başladı ancak Simon pes etmedi
"Peki ben kötü olan ne yapmışımki?"
"Daha ne olsun Vatikanın en büyük destekçilerinden birini öldürdün ve şey..."
"Peki o adamın,on yaşındaki erkek çocuklarına tecavüz ettiğini biliyormusun?"
"Yalan!yalan!daha fazla konuşma!sus!"
"İstersen savunduğdun şeyleri daha iyi araştır."
"Kes artık sesini!"
Baskı öyle arttıki Simon öleceğini hissetti ve
"Üzgünüm Gölge sevgi ve hayat dolu dünya hayalimizi gerçekleştiremeyeceğiz."
Simon yeni yeni bir amaç bulmuşken bunu kaybediyordu.Ama birden baskı durdu.
"Ben Hereus Gregory,senin dediğin mevzuyu araştırmaya karar verdim,bu yüzden şimdilik hayatta kalacaksın,ama olurki yalan söylüyorsan birdahakine benden kurtulamazsın."
"Ben Simon,sadece Simon.Bu ismi unutma ve gerçekleri gördüğünde bana geri dön."
Hereus,ışığa karışarak ortadan kayboldu.Bu belki bir dostluğun başlangıcı ,belkide büyük bir rakipliğin başlangıcıydı.
Gölge birden bütün suskunluğu bozdu"Sana son tekniği öğretme vakti geldi Simon."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelerin içinden
FantasyBu dünyada insanlar üçe ayrılır; Fizikseller:Fiziksel özelliklerini normal bir insandan çok daha fazla geliştirmeye olanak sağlar,doğuştan gelir. Zihinseller:Zihin gücüyle demiri bükme gibi şeyler yapmaya olanak sağlayan yetenek türüdür,doğuştan ola...