20.

417 24 5
                                    

Pozeral na ňu. Zastavil.

Zrýchlene dýchala a jej oči boli takmer ako vždy vytrieštené od strachu.

,,Nikdy by som ti neublížil" Povedal a v tom zmizol. Nechal za ním len otvorené dvere..Kirsten sa pozerala na otvorené dvere a chrbtom sa skĺzla dolu po stene.. Začala plakať.. Po pár minútach jej bolo teplo, vyzliekla si bundu.. Pri čakaní na Tristana zaspala na zemi pri otvorených dverách.

Keď Tristan vošiel zbadal ju ležať na zemi.,,Preboha Kirsten!" Zakričal a hneď k nej dobehol. Bola celá umrznutá. Rýchlo zabuchol dvere a vzal si ju na ruky. Položil ju do obývačky na gauč. Zapálil v krbe a zakryl ju dekou.,,Je to celé moja chyba" Povedal a pozeral na ňu. Vstal a šiel jej spraviť teplú polievku.

Kristen ležala na gauči bez pohnutia.. Jej zmrznuté telo sa však vďaka Tristenovi pomaly zohrievalo.

O nejaký čas bola polievka hotová. Spravil len takú sáčkovú, aby to bolo čo najskôr. Priniesol jej ju ku krbu a položil ju na stôl. Potiahol si k nej kreslo a sadol si vedľa nej. Jeho ruku položil na jej tvár a jemne ju pohladkal.

Dievčina pocítila na tvári dotyk, príjemný dotyk. Ospalo zaklipkalo očami a porozhliadala sa okolo seba.

,,Kirsten" Hneď ju oslovil.,,Ja.. Ja.. Prepáč.. Je mi to moc ľúto.. Nič z toho by sa nestalo, keby som to neurobil.. A tiež som nechal otvorené dvere, lebo som si myslel, že pôjdeš von. Ja.. Ja.. Nečakal som, že zostaneš.. Moc.. Moc ma to mrzí... Myslel som, že..."

Prekvapene naňho pozerala.. Mrzelo ho to?

,,Ja.. Keď som ťa tam tak zbadal myslel som si, že je po všetkom" Sklopil zrak.,,Ale potom som začul tvoje malé srdiečko biť a dodalo mi to nádej..Ne.. Nedokázal by som byť bez teba. Je to ťažké priznať si to, ale konečne som našiel niekoho kto ma má rád takého aký som a koho ja tiež.. Mám rád" Povedal a pozrel jej do očí.

V jej očiach svietili iskričky radosti, šťastia a najmä lásky.. Mala ho rada rovnako.. Bol to jej jediný priateľ, ktorého mala.

,,My.. Myslím, že ťa milujem" Povedal a pozrel jej do očí.,,Polievku?" Vzal do rúk polievku a podal jej ju. Musel jej to povedať, ale dúfal, že to tou polievkou zahovoril.

Prekvapene naňho pozerala.. Vytrhla mu z rúk polievku položila ju na stôl a skočila po ňom. Jej pery automaticky vyhľadali tie jeho a snažila sa mu dokázať, ako veľmi ho miluje.

Tristan bol touto reakciou zaskočený. S radosťou spolupracoval. Cítil, že medzi nimi je niečo neopísateľné. Niečo čo ešte nezažil.. Láska.

TAKŽE JE TU KONIEC. DÚFAM, ŽE SA VÁM TENTO KRÁTKY SPOLOČNÝ PRÍBEH PÁČIL. AK ÁNO JA AJ @SWEETBLUEMBJ PÍŠEME PRÍBEHY NA TAKÉHO ŽÁNRE STÁLE, TAKŽE REKLAMA! :'D NO A PRÍPADNE MÔŽETE ZANECHAŤ KOMENT AKO NÁZOR NA PRÍBEH, KEĎ UŽ SME PRI TOM KONCI. VIEME.. BOLO TO CELÉ URÝCHLENÉ. NO BOLA TO SHORT STORY :'D.

V ROLI TRISTANA - @TIKATUKA (JA)
V ROLI KIRSTEN - @SWEETBLUEMBJ

COVER BY @SWEETBLUEMBJ

TIKATUKA 💜

White Christmas [DOKONČENÉ] ✔Where stories live. Discover now