On ma tu nechal! Kričala si v hlave.
Muži si ju všimli a otočili sa k nej.
,,Zdravím." Povedala chrapľavo a zamávala im rukou.
,,Ale ale .. Koho to tu máme?" Prehovoril jeden v strede.
Panika v nej rástla.
,,Konečne.. Posledná z rodu" Usmial sa do strany.
Čo teraz?!
Pristúpili bližšie.,,Mám pár otázok ohľadom tvojej rodiny a ty vieš ako tie otázky znejú, tak buď taká múdra maličká a začni rozprávať inak skončíš presne ako oni a z toho istého dôvodu." Pozrel na ňu a škaredo sa zasmial.
,,Ja.. Ja" Zakašľala.,,Môj hlas veľmi neslúži.. Tak keby ste mi radšej položili otázky." Znova zakašľala.
Jeden z mužov sa zasmial.,,Chceme vedieť ako robíte ty a tvoja 'ups' už mŕtva rodina to čo robíte!" Muži vpredu sa zasmiali.,,Prestaň.. Chúďa.. Nevidíš, že sa jej chce plakať?" Zasmial sa jeden z nich.
Strelila po nich vražedný pohľad.,,Ja neviem.. Uh.. Nikdy som ich nevidela, aby niečo také robili.. Poznám len príbehy, nič viac.." Pokrčila plecami a dúfala, že ju nechajú tak.
Muži sa na ňu neveriacky pozreli.,,Zabijeme ju?" Prehovoril muž vzadu.. ten vpredu naňho pozrel.,,Nie.. Nie dokiaľ nám nepovie, čo sa stalo. Ale môžme ju mučiť" Usmial sa na ňu.,,Musíš predsa vedieť ako tvoja rodina dokáže premeniť všetky temné bytosti na dobré! Máte na to snáď nejaké kúzla alebo čo?!" Zvýšil hlas.
,,Čo?" Spýtal sa vzadu Tristan ako ich počúval.. Neveril vlastným ušiam. Muži sa pozreli za zvukom.,,Choďte to omrknúť" Zavelil vpredu a traja muži išli za kamión.,,Ja naozaj neviem! Do teraz som ani len neverila, že temné bytosti vôbec existujú!" Skríkla aby odpútala ich pozornosť.
,,Do teraz?" Pozrel na ňu veliteľ skupinky.. V tom sa spoza kamióna ozvali výkriky a buchot a nikto sa nevracal.,,Čo to je? Dave.. Choď to omrknúť!" Pokynul mužovi vzadu. On išiel.,,uhmm.. Ako to myslíš do teraz?" Pozrel spať na dievča.
Dofrasa! Zanadávala v duchu.,,Kvôli vám.. Otec chcel aby som si dávala pozor, vraj som posledná.. Nejako to do seba začalo zapadať." Odvrkla mu.. Hnev rástol.. Čo ak ublížia Tristanovi?!
Muž vpredu zavrčal. Spoza kamiónu sa ozval krik, ktorý ale patril Daveovi. V tom spoza neho vyšiel Tristan aj s Daveom, ktorého držal pod krk a zároveň mal vycerené tesáky nad jeho krkom.. Tristan sa usmial.,,Môj brat! Okamžite ho pusť ty príšera!" Zakričal už jediny muž.,,Ou..ale ale.. Tak to asi zabolí, keď ho zabijem.." Povedal Tristan a nadýchol sa..,,A rovno pred tebou" Usmial sa do jednej strany.
ESTÁS LEYENDO
White Christmas [DOKONČENÉ] ✔
FantasíaTmavovlasé dievča sledujúce vianočný stromček.. Zvedavý upír, túžiaci po krvi.. Ako táto dvojica dopadne? Krátky príbeh písaní so @SweetBlueMbj ❤ VAMPIRE ROMANCE FANTASY SHORT STORY TikaTuka