12.

334 32 0
                                    

Kirsten pozerala na to všetko s vytrieštenými očami a strachom.. Aj keď si to nerada priznávala, nechcela aby ho Tristan zabil.. Čo ak mu potom ublížia?

,,Nie! Ty zviera!" Zakričal veliteľ.,,Povedz mi prečo ste zabili jej rodinu a idete po nej! A do podrobna!" Povedal Tristan chladne.,,Ty spolupracuješ s ňou? Ale to by tak byť nemalo.." Začal veliteľ.. Tristan sa naklonil ku krku jeho brata.,,Čo to? Nepočul som" Zasmial sa.

,,Prestaň!" Požiadal ho.,,Inak ja zabijem ju." Kapitán zvýšil hlas a snažil sa obrátiť situáciu. Tristan sa zasmial a zahryzol sa jeho bratovi do krku.,,Niee!" Zakričal veliteľ a sledoval ich.. Tristan prestal.. Nechal ho žiť.,,Myslím, že na tvojom mieste by si mal začať rýchlo hovoriť inak tvoj drahý braček nestihne včas do nemocnice" Usmial sa naňho Tristan.

Vystrašene pozerala z jedného na druhého.. Teraz sa bála Tristana, zdvihla zrak a so srachom mu pozrela do očí.

Tristan sa na ňu ani nepozrel.. Vedel, že to robiť nemá. Pokračoval v psychickom mučení veliteľa.,,Zabili ste jej rodinu.. Prečo?!!" Posledný krát Zakričal.,,My.. My.. My musíme. My sme lovci lovcov.. Oni sú lovci temných príznakov.. Ako napríklad aj upírov! Dokážu temnotu premeniť na svetlo a to my nedovolíme.. Narušuje to prirodzený rád ich života a navyše sme dali prísahu temným stvoreniam, že ich pred nimi budeme chrániť" Všetko povedal vystrašene. Tristan sa zamračil a pozrel sa na Kirsten.

V jeho očiach zbadala blesky, vystrašene cúvla dozadu.

Tristan odvrátil zrak a pozrel na veliteľa.,,Ak nejakého z vás ešte raz uvidím zabijem vás! Ale na pomstu...".Tristan sa usmial a vysal veliteľovho brata.,,Nieee" Muž sa rozbehol za bratom. Tristan vstal.,,Už vieš aké to je, keď stratíš pred očami niekoho na kom ti záleží!" Povedal naštvane Tristan.
,,Ja.. Ja vás všetkých zabijem!". Zakričal veliteľ.. Upírskou rýchlosťou sa k nemu Tristan dostavil a zlomil mu väz.,,O tom pochybujem." Jeho pohľad padol na Kirsten.

Kirsten to všetko pozorovla so strachom v očiach.. Tristan bol monštrum.. Bol zlý a temný.. Nemá v sebe ani to najmenšie dobro.. Možno ma predtým nezabil, ale teraz? Teraz sa už isto môžem rozlúčiť so životom. Roztrasene sa nadýchla a začala utekať, aj keď vedela, že to nemá žiaden zmysel.. Už teraz je mŕtva.

Tristan ju jeho rýchlosťou predbehol a pritlačil k stene.

Vykríkla.. Snažila sa z pod neho dostať, ale jeho sila bola priveľká.

White Christmas [DOKONČENÉ] ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora