Az ARMY-k ,kineveztek' egy Anyát és egy apát a Bangtanba. Jelen esetben én vagyok az anya, Namjoon meg az apa. Ez még valamennyire igaz is. Én aggódom a tagok miatt, én is főzök, meg takarítok. Namjoon, pedig olyan apás. Erős, és a tagok hozzá fordulnak, ha valamilyen lelki probámájuk van. De, ez nem lehet olyan szép és jó. Mind általában a ,házaspárok', mi is veszekszünk. Mostanság nem olyan rendszeresen, de a múlt héten szinte majdnem minden nap. Jungkook próbált minket kibékíteni, és sikerült is. Öt percre. Azóta nem nagyon beszélünk, és ha közös dolgot kell csinálnunk, akkor egyszerűen nem foglalkozom vele, így elkerülöm, hogy veszekedjünk.
-Jin !-Hallottam a nevem Kookie szájából, aki a konyhában ült.
-Igen ?-Lépte hozzá.
-Éhes vagyok.
-Ah...-Sóhajtottam fel.-Mit szeretnél enni ?
-Hm... Bármi jó.-Vont vállat.
-Ez így nem valami konkrét.-Húztam a szám.
-Akkor, legyen mondjuk... Sushi. Igen.-Mosolygott rám.
-Oké.-Megborzoltam a haját.-Segítesz ?
-Hát...-Vakarta a tarkóját.
-Kookie. Valamit - valamiért.
-Általában Rap Mon Hyung segít neked.
Nem tudtam válaszolni, mert az említett személy lépett be a konyhába. Eldörmögött valami ,Hello' félét, és már nyitotta is a hűtőajtót. Karba tettem a kezemet, és szúrósan néztem rá, de nem vette észre. Megköszörültem a torkomat, amire felfigyelt.
-Mi van ?
-Talán ,Tessék'.-Javítottam ki.-És legalább normálisan köszönhetnél.
-Köszöntem.-Vont vállat, majd becsapta az ajtót.
-Ah !-Kiáltott fel Kook, majd elsétált.-Addig nem jöttöt ki, amíg nem békültük ki !-Mondta, majd bevágta az ajtót, és be is csukta.
Csak álltunk ott némán egymás mellett percekig. Néha - néha kaptuk csak el egymást tekintetét, de az sem tartott sokáig. Végül, mikor már fél órája csendben álltunk egymás mellett, felsóhajtottam. Rámnézett, én meg rá, de egyikünk sem szólalt meg. Én már magamba kigondoltam a hegyibeszédem, de nem mertem kinyögni.
-Öhm... Jin figyelj.-Kezdett bele.-Bocsi, hogy annyiszor kiabáltam veled.
-Én is sajnálom, hogy annyira ,elhanyagoltalak'.-Tettem az utolsó szót idézőjelbe.
-Én is elhanyagoltalak, de bepótolom.-Sétált elém, majd elmosolyodott.
Zavart a közelsége, de mégis nagyon tetszett ! Fejünket alig pár centi válsztotta el. Keze derekamat fonta körül, majd mégközelebb húzott. Arcomon tisztán kivehető volt a meglepődtség, amit nem is nagyon próbáltam eltörölni. Félmosoly ült fel ajkai szélére, amitől én is elmosolyodtam.
-Jin. Cuki vagy.-Puszilta meg az orrom.
-T-Tényleg ?-Kérdeztem vörös fejjel.
-Igen, nagyon is.-Nyomott apró csókot az arcomra.-És azért veszekedtem veled, mert eszméletlenül kedvellek ! Csak, nem tudtam, hogy mit és hogyan kéne közelednem.
-Oh, Namjoon. Én is kedvellek.-Vágtam rá vigyorogva.
-De nem úgy. Hanem, szeretetből. Én szeretlek.-Ölelt át hátul.
-Sz-Szeretsz ?-Ismételtem.
-Nagyon is !-Zárta le ennyivel, majd megcsókolt.
Szemeim nagyra nyíltak a meglepődtségtől, ahogy megéreztem Nam ajkait. Hamar utattört szájüregembe, amit valjuk be, engedtem neki. Nyelve masszírozni kezdte a sajátom, amitől lélegzetem felgyorsult. Heves csókunkat az oxigénhiány szakította meg. Keze felvándorolt a pólómba, és hátul kezdett először kényeztetni. Lassan húzta végig ujjait a hátomon, ami bizsergető érzést váltott ki belőlem. Közben ,engem' sem hagyott játék nélkül. Nyakamra tért át, majd meleg és puha nyelvével ízlelgette a nyakam.
-Finom vagy !-Mondta, majd egy jó pontot találva kíméletlenül beleharapott.
Halkan felnyögtem, amitől éreztem, hogy Nam elmosolyodik. Keze már máshol kényeztetett. Mellhasomat simította végig, néha mellbimbómnál megállt, és azokkal játszott. Én, hogy jelezzem, hogy jól csinálja, halkan nyögtem, vagy sziszegtem. Végül bordáimhoz ért, és ott simigatott. Nyakamat is elhagyta, ajkaimra hajolt vissza. Édesen játszadozott velük, amit nagyon is élveztem. Pár perc ajak játék után, elhajolt tőlem, és levette a pólómat. Ajkaimat figyelmenkívűl hagyta, nyakamat célozta meg. Egyre lejjebb és lejjebb haladt, amit már túlságosan élveztem. Mellbimbóimat is ajkai közé vette, játszott velük.
-Namh...-Nyögtem nehezen a nevét.
Nem figyelt fel, csak tovább játszott. Már róla is lekerült a póló, rajtam már nadrág sem volt, ott álltan egy boxerben. Mikor már farkamtól nem messze járt, akkor az egyetlen ruhadarabot is lehúzta rólam. Mélyet sóhajtottam, ahogy merev tagom találkozott a hideg levegővel. Ő is gyorsan lekapta minden ruháját ami rajta volt, és már tért vissza hozzám. Ujjai körülfogták merev tagom, amitől egy édeset nyögtem. Tetejét kezdte el kényeztetni, ami pont a legérzékenyebb pontom. Nem tudtam megszólalni, csak nyögtem és reméltem, hogy lejön neki, hogy az ott egy érzékeny pontom.
-Szóval, itt tetszik, ugye ?-Kényeztette tovább.
Bólintottam. Feltudtam volna feküdni a mögöttem lévő pultra, annyira jól csinálta. Hátamat kicsit meg is döntöttem. Végül azon kaptam magam, hogy már a pulton könyökölök, Namjoon éppen keni magát valami krémmel.
-Először fájni fog, de megszokod.-Mondta, majd már bennem is volt.
Lélegzetem elakadt egy röpke percre, de a fájdalom visszahozott a valóságba. Szemeimbe könnyek szöktek, majd a szürke pultra csöppent ki. Próbálta valahogy enyhíteni a fájdalmat. Nyakamat szívogatta, vagy lágy csókokat hintett a testemre.
-Mindjárt jobb lesz.
Ahogy kimondta egy kéjes nyögés hagyta el ajkaimat. Eltalált bennem valamit, ami rohadt jó érzés volt !
-N-Namjo-joonh... O-Otth a... A legjobbh.-Nyögtem nehezen.
Gyorsított a tempóján, és legtöbbszött eltalálta bennem azt a pontot. Varátlanul Namjoon férfiasságomra fogott, és ütemesen kezdett rajta dolgozni. Lélegzetem újra elakadt, ahogy már kezei is kényeztettek. Lila foltokkal jelölte meg a testem, és még gyorsított a tempóján, meg a kezén is.
-Ah Jin... Olyan jó meleg és szűk vagy !-Dobta hátra a fejét.
-T-Te megh jólh csinálodh.-Lihegtem.
Egy csomót éreztem a hasamba, ami azt jelentette, hogy mindjárt elmegyek. Namjoonak se kellett már sok. Keze, és ő maga is felgyorsult, amitől én is gyorsabban vettem a levegőt, és hangosakat nyögtem. Végül szinte egyszerre elveztünk el. Ahogy megláttam, hogy nedvem Rap Monster kezébe folyik, az arcomat elöntötte a pír.
-Ah Jin...-Támaszkodott meg a pulton.-Máskor is veszekedjünk.-Mosolygott.
Eltűntem, és van pofám ilyen rövid ficit írni. Hát nem szégyenlem magam ?!
De, nagyon is ! ^^""Következő páros ? ^^
YOU ARE READING
Szálak II BTS Yaoi ff. ×Szünet.× KÉSZÜLŐBEN VAN A VHOPE FICI
FanfictionCsak fanfiction ?! CSAK, fanfiction !