•Yoonkook /Sugakook

951 53 5
                                    


  -Ön is érzett már úgy, hogy nincs kivel szexelnie, de vágyik rá ? Itt az alkalom, kattints-
-Hülye reklám...-Sóhajtottam.-Egy videót nem lehet végignézni reklámok nélkül.
Folytattam volna a videó nézését, ha ez a reklám nem jött volna be. Rámentem az x-re, de újra, és újra feldobta. Végül rámentem. Lágyan öltözött csajokat hozott be, amik nem izgattak fel. Nem izgattak fel, mert meleg vagyok.
-Jungkook...-Rontott be Suga.-Öhm... Mit csinálsz ?-Nevetett.
-E-Ez nem az amire gondolsz !-Fordítottam a fejemet felé.
-T-Tényleg ?-Mosolygott, majd leült mellém az ágyra.
-Csak folyton felhozta, én meg rámentem. Ennyi történt....
-Persze...-Forgatta szemeit.-Fogadjunk felizgatni akartad magad.-Mosolygott rám.
-N-Nem...-Néztem jobbra, elkerülve vele a szemkontaktust.
-Ajh, gyere !-Vette ölébe a laptopot.-Mutatok valamit.-Pötyögött.
Szívem hevesen vert, és izzadni kezdtem. Figyelmesen néztem, hogy mit keres. Nem tudom, hogy mi ez, de nincs jó előérzetem !
-M-Mi ez ?-Kérdeztem félve.
-Pornó.
-D-De ez, két... Fiú.-Mutattam rá.
-Meleg pornó.-Vont vállat.
Rányomott egyre, majd nézni kezdtük. Férfiasságom igazán élvezni kezdte a látványt, de miért ? Miért tetszik neki, hogy két férfi csinálja ? Talán, mert meleg vagy Jungkook ?!
-Izgulsz ? Mármint, a farkad... Feláll ?-Kérdeztem.
-Melyikünknek nem ?-Mosolygott rám.
-N-Nekem márh... Teljesen.-Mondtam kipirulva.
-Akkor utánozzuk.-Mutatott rá, majd rám mosolygott.
Agyamat teljesen elvesztettem merev állapotban, ezért rábólintottam. Egy percre kiment, de gyorsan vissza is jött, egy krémmel a kezében. Ledobta az ágyra, és bezárta az ajtót.
-Kezdhetjük ?-Sétált felém.
Hevesen bólintottam. Rám ugrott és hevesen csókolni kezdett. Közben az ágyra nyomott, és vetkőztetni kezdett. Pólómat eldobta a szoba másik végébe, amitől teljesen kipirultam. Én is szerencsétlenkedtem vele, de végül ő rántotta le magáról.
-Ah, imádom a felsőtested.-Puszit nyomott rá.
Nadrágomtól szabadított meg, majd hangosan felnyögtem, ahogy merev tagom találkozott a levegővel. Az ő gatyáját letolta a combjáig, aztán le is rántotta magáról.
-Nagyon szép vagy...-Nyögtem.-Főleg... Az otth.-Mutattam merev tagjára.
-Akárcsak te.-Puszilt meg.
Heves csókokat nyomott a testemre. Nyakamat, és kulcscsontomat is megszívta, amitől hangosat nyögtem.
Boxeremen keresztül egy apró puszit nyomott merev tagomra. Testemen végigsimította, majd ajkai közé vette mellbimbómat. Ízlelgetni kezdte, amitől mentem eltudtam volna élvezni. Kezével tagomat simogatta, bal kezével-ami szabad volt-a hajamba túrt bele.
-Ah... Hyung, ez olyan jóh...-Simogattam a haját.
Tovább játszott vele. Ajkai közül kivette játszott bimbóimat, majd újra csókolni kezdett. Keze boxerembe vándorolt, majd lerántotta rólam. Belenyögtem a csókunkba, de meg is rezdültem egy kicsit.
-N-Ne kínozz ! Teddh ah... Beh...-Nyögtem.
-Ilyen hamar ?-Mosolygott.
-I-Igenh, most...
-De, nem tudok majd leállni.-Húzta a száját.
-L-Leszaromh...
-Rendben...
Elvette a krémet, és bekente vele magát., Elmosolyodott, majd felhúzta a lábaimat. V-Várj, nem kutyapóz ?!
-Mi a baj ?-Nézett ijedt arcomra.
-H-Hogy-hogy nemh... Kutyapózh ?
-Így izgalmasabb.-Megpuszilta az orrom.
Lassan elhelyezkedett bejáratomnál, mire én lábaimmal átkulcsoltam tarkóját. Óvatosan hatolt belém. Nem ilyenre számítottam !
Fájdalmas volt, azt hittem, hogy alatta halok meg. Nem, mintha bánnám, de akkor élvezzem is.
-Kibaszottul jó érzés benned elmerülni !-Csókolt meg.
-N-Nekemh, fáj...-Nyögtem.
-Ne aggódj. Majd jobb lesz, addig lassítok. Oké ?-Mosolygott rám.
Hevesen bólintottam. Lassított a tempóján, de ugyanúgy fájt. Fájdalmas arckifejezés ült az arcomra, amitől Suga elmosolyodott. Szadista énje, biztos élvezte, hogy alatta szenvedek...
Néhány lökéssel később, szám kinyílt, pilláim remegni kezdtek, és apró könnycseppek folytak végig az arcomon.
-H-Hyung... Ott, a legjobbh...-Nyögtem.
Sokszor eltalálta azt a pontot, és hangosakat nyögtem. Ő is élvezte a dolgot, ez látszott abból, hogy gyorsított magán.
-Olyan eszméletlen szexi vagy !-Simogatta az arcom.
-Imádomh az arcod, amikorh... Elmerülsz bennem...-Nyögtem.
Ajkaimat hangosak, és kéjes nyögések hagyták el. Csókkal próbálta elnyomni a hangomat. Közben kezét merev tagomra helyezte, majd ott kezdett el ügyeskedni. Arcom eltorzult az élvezettől, amikor már kétszeresen kényeztetett.
-Jó érzéshh ?
-I-Igenh...-Arcomat elfordítottam.
Már meteor szinten hatolt belém ami őrjítő érzés volt. Tagomat is hevesebben kényeztette. Hátam már annyira ívbe feszült, hogy a hidat is lenyomhattam volna !
-Ah, Jungkook... Állíts le !
-N-Nemh... Hevesen vettem a levegőt, szívem kalapált, és izzadságcseppek folytak végig testünkön.
-H-Hyungh... Sz-szere... l-leth...-Próbálkoztam a beszéddel.
-Én is, Jungkook.-Megcsókolt.
Lágyan játszott ajkaimmal, és heves csatába hívta a nyelvemet. Karmait óvatosan hátába mélyesztettem, majd végighúztam rajta. Utána szorosan átöleltem, és vállába fúrtam az arcomat.
-Ah, Jungkook ! Olyan jó szűk, és meleg vagyh...-Markolt egy erősebbet tagomra, majd tovább kényeztette.
Már éreztem, hogy nem bírom sokáig. Az a bizonyos érzés vándorolt fel a gyomromból, tudtam, hogy elfogok menni.
-H-Hyung, én... Elmegyekh !-Nyögtem.
-Én is... B-beléd fogok élvezni !-Megnyalta az arcom.
Még néhány erőset lökött, mire én elmentem. Pont néhány másodperccel előtte. Ez a melegség ! Ah... Teljesen eláraszt !
-J-Jungkook...-Tartotta magát.-M-Máskorh állíts leh...-Dőlt le mellém.
-Ezekh szerint máskor is csináljuk ?-Mosolyogtam rá, majd hozzábújtam.
-Ha szeretnéd.-Simogatta meg a fejem.
-Remek.-Megpusziltam.-Akkor majd jöhetsz engem mosdatni.
-Persze-persze.-Cirógatta az arcom.-De én kifáradtam. Pihenjünk.-Mosolygott rám, majd lehunyta a szemeit.
-Rendben.-Én is azt tettem, amit ő.
Úristen ! Azt mondta, hogy máskor is csináljuk ! Ez a srác teljesen megőrjít ! És már az övé vagyok ! ❤

Kivetkező páros ? ^ - ^  

Szálak II BTS Yaoi ff. ×Szünet.×  KÉSZÜLŐBEN VAN A VHOPE FICIWhere stories live. Discover now