•Vhope ½

788 33 3
                                    

  ✖ Harmadik fél szemszöge. ✖

- Taehyung ! - Rontott be a szobába Jungkook. - Fürdik a szerelmed. 
- Oh, köszi. - Mosolyodott el V, majd felállt.
- Várj, előbb ! - Állította meg hirtelen Kookie, mire Tae nagy szemekkel nézett rá. 
- Igen ?
- Meséld el még egyszer, hogy mi történt ! Kérlek. - Nézett kiskutya szemekkel a fiatalabb. 
- Ah, Jungkook. - Sóhajtott. - Majd később. - Hessegette a kisebbet, mert már nagyon szeretett volna Szerelméhez indulni, hisz több, mint egy hónapja alig-alig beszéltek. 
 - De Taehyungiii ! - Könyörgött. 
 - Majd utána. - Sóhajtott fel újra. - Vagy, ha történik valami, akkor azt is elmesélem. - Tette a hang sújt az 'is' szóra. 
 - Köszönöm Hyung ! - Hajolt meg a fiatalabb hatalmas vigyorral az arcán. 
- Nincs mit. 
Majd Taehyung se szó-se beszéd otthagyta társát, s a fürdőbe rohant, ahol éppen J -Hope vette le pólóját. V belepirult a látványba, majd alsó ajkába harapva közelítette meg szerelmét. Kezeit Hoseok derekára csúsztatta, mire J - Hope megfordult. Kedvesen mosolygott szerelmére, mire Ő ezt viszonozta. Hosszan néztek egymás szemeibe, közben Taehyung keze körbefonta Hobi derekát. 
 - Picikém. - Szólalt meg az idősebb. - Fürdeni kéne. 
 - Kéne. - Vigyorgott Tae.
 - Nem csináljuk a fürdőben. - Sóhajtott fel. 
 -  De miéééért ? - Biggyesztette le ajkait. 
 - Nem hiszem, hogy a többiek annyira jó szívvel zuhanyoznának, ott, ahol mi szexeltünk. - Húzta a száját J-Hope.
  - De... Hoseoook. - Bújt mellkasához, mint egy kiscica. - Kérlek.
  - Tae, nem ! De szerintem ezt már átbeszéltük egyszer. - Csatolta ki övét Hoseok, majd gondosan letette.
   - Oké. - Válaszolt Tae tömören, majd ő is vetkőzésnek esett. 
Miután mind a ketten meztelenül álltak egymás előtt, már léptek is a kabinba. Megengedték a kellemesen meleg vizet, s mosni kezdték egymást. Szó nélkül mosták egymásról a fehér habréteget, majd a haj következett. Vigyorogva mosták egymás hajkoronáját, mibe Taehyung kicsit bepirult, hisz rég érintették egymást. 
  - Olyan cuki vagy. - Nyúlt oda Hoseok, mitől Tae megrezzent. - Hiányoztál. - Puszilt arcára. 
  - Arról volt szó, hogy nem csináljuk itt. - Nyalta meg ajkait.
  - Nem is. Csak kicsit szórakozok veled. - Csókolt ajkaira. 
  - Már kezdtem megörülni. - Biccentett oldalra. 
  - Majd egyszer, talán... 
Ahogy befejezték a tisztálkodást, kiszálltak a kabinból, s törölni kezdték egymást. Mosolyogva szabadították meg egymást a vízcseppektől, miközben egy-egy csókot loptak egymástól.  Ahogy befejezték felvették a pizsamát, ám Taehyung titokban szerette volna, ha ez gyorsan lekerül Hoseok által.
 Kiléptek a fürdőszobából, s a fiatalabb halkan sóhajtott egyet. J-Hope odakapta a fejét.
- Baj van Szívem ?-Sétált közelebb hozzá.
- Aludhatok veled ?
- Felőlem nincs akadálya.-Mosolyodott el.
- Mármint... Tudod.-Harapott alsó ajkaiba Taehyung.
- Nem, nem tudom.-Nézett kérdően a fiatalabbra.
- Hát veled egy ágyban... Vagy nem is alszunk.
- Részemről rendben.-Mosolyodott el, majd elindult megbeszélni Jiminnel, ám Tae füle mellett megállt.-Addig feküdj az ágyra.-Súgta mély hangon a fiatalabb fülébe.


Sajnálom Gájz, de két részben van erőm  megírni ; - ; 
( Helyesírási hibák miatt elnézést ) 

  




















You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szálak II BTS Yaoi ff. ×Szünet.×  KÉSZÜLŐBEN VAN A VHOPE FICIWhere stories live. Discover now