<<Γιάννη έλα εδώ, δεν θα σου κάνω κακό .>>
<<Όχι Γιάννη μην πας λέει ψέματα, μην την ακούς!>>
<<Δεν ξέρω τι να πιστ.... >> μη προλαβαίνοντας να τελειώσει τον ξυπνάει ο εκνευριστικός ήχος από το ξυπνητήρι. Είναι 7:30 ώρα και πρέπει να ετοιμαστεί για το σχολείο. Ο Γιάννης πάει 2 λυκείου, είναι ψιλός με καστανά μάτια έχει μελαχρινά μαλλιά, αδύνατος. Ο Γιάννης είναι πολύ γρήγορος για αυτό πηγαίνει και στίβο. Με μεγάλη δυσκολία ο Γιάννης καταφέρνει να σηκωθεί από το κρεβάτι του και πηγαίνει να αλλάξει. Αφού έβαλε ένα τζιν μαύρο και μια μπλούζα κατεβαίνει κάτω να φάει πρωινό για να πάει σχολείο. Εκεί βλέπει την μητέρα του να κάθετε μαζί με την αδερφή του να τρώνε πρωινό. Καθώς προχωράει για να κάτσει βλέπει μια φωτογραφία του πατέρα του. Παεί καιρός που τον χάσανε και δεν πέθανε από ατύχημα ή από ασθένεια αλλά τον δολοφονήσανε. Ο δολοφόνος δεν ανακαλύφτηκε ποτέ.
<<Καλημέρα>> λέει ο Γιάννης με ύφος όχι και τόσο κεφάτο.
<<Καλημέρα >> του απαντάνε.
<<Τι θέλεις να φας έχει μπέικον και αυγά; >> τον ρωτάει η μητέρα του.
<<Λίγο μπέικον θέλω >>απαντάει.
Του δίνει δυο κομμάτια.
Η μητέρα του ήτανε 45 χρονών κοντή με κοντά μαύρα μαλλιά.
Η αδερφή του είναι μικρότερη πηγαίνει 5 δημοτικού και είναι 10 χρονών.
Δεν λένε τίποτα όσο τρώνε. Ο Γιάννης σκεφτεται το όνειρο που είδε. Δεν ήτανε η πρώτη φόρα που το έχει ξανά δει. Πότε δεν μπορούσε να καταλάβει ποία κορίτσια είναι.
Τελειώνει το πρωινό του και ξεκίναει το δρόμο του προς στο σχολείο. Κάθε φορά πηγένει και πέρνει τον κολλητό του τον Αντώνη . Είναι ψυλός με γαλάνα μάτια με κοντά καστανά μαλλιά. Ο Αντώνης τα έχει με ένα κορίτσι που την λένε Μαρία είναι μεγαλήτερη του . Είναι πιο κοντή απο τον Αντώνη με μάυρα μακριά μαλλιά . Πηγαίνει να τον πάρει ως συνήθως. Μένει λίγο ποιό μακριά απο μένα . Πηγαίνει προς στην πόρτα. Χτυπαεί το κούδουνι αλλά κανένας δεν ανοίγη. Ξανάχτυπάει αλλά παλί κανένας δεν απανταεί. Για αυτό ξεκήναει χωρίς αυτόν. Κάθως προχοραεί προς το σχολείο σκέυτεται για ποιον λόγο βλέπει το ίδιο όνειρο εδώ και μερες. Συνεχίζει να περπατάει κοιτώντας αριστερά και δεξιά. Τίποτα. Όλα τα σπίτια έχουνε κλειστά τα παράθυρα . Φτάνει μπροστά στην πόρτα του σχολείου του.Αυτό είναι το προτω κεφάλι ελπίζω να σας άρεσε αφήστε ένα vote άμα σας άρεσε γιατί με βοηθάει πολύ για να φτιαξω και και άλλα κεφάλαια.