Κεφάλαιο 4

5 1 0
                                    

     Και πάλι μένω με κομμένη την ανάσα να κοιτάω τα γαλάζια μάτια της. Υπήρξε σιγή καθώς ο μόνο ήχος που ακουγόταν ήταν τα λόγια του καθηγητή.
<Όχι φυσικά για ποιο χαρτάκι λες ;>
Κατάφερα και είπα με τρέμουλο καθώς μου ερχόταν η εικόνα από τα ονόματα της λίστας.
<Τίποτα μάλλον ξέχασα που το είχα βάλει ... Χαχαχαχ>
Είπε γελώντας γυρνώντας το κεφάλι της από την άλλη πλευρά.
Στην υπόλοιπη μέρα του σχολείο δεν έγινε κάτι άλλο. Εγώ είχα μείνει στην ίδια θέση και δεν μπορούσα να καταλάβω τι γίνεται. Καθώς το σχολείο τελειώνει τρέχω γρήγορα να φύγω. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να ξανά περάσω από το σπίτι του Αντώνη. Τρέχοντας φτάνω έξω από την πόρτα του. Η βροχή ειχε σταματήσει και τώρα απλά τα σύννεφα είχα καταλάβει τον ουρανού. Παίρνω μια ανάσα καθώς ξανά σκεφτόμουν τι να σημαίνει αυτή η λίστα. Με γρήγορες κινήσεις χτυπάω το κουδούνι. Όπως φοβόμουν ... Καμία απάντηση .
<Αντώνη ... Κύρια και κύριε καλόη... Είναι κανείς μέσα ;>
Οι φωνές μου δυστυχώς δεν βρίσκουν απαντήσει.
Τσκ τσκ
Ξαφνικά ακούγεται ένας θόρυβος από πίσω μου. Η ανάσα μου κόβεται καθώς γυρνάω για να δω μια γάτα να πατάει ένα κλαδάκι δέντρου. Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να το βάλω στα πόδια και να τρέξω προς το σπίτι μου.
< Ο στόχος προχωράει ...>
<Ακολούθησε τον δεν ξέρουμε πόσα γνωρίζει συνέχισε να τον παρακολουθείς>
<Ελήφθη>
Τρέχω κατευθείαν σπίτι μου γιατί θυμήθηκα το όνομα μου καθώς και τα ονόματα της οικογένειας μου ήταν επίσης εκεί. Τρέχω γρήγορα και βιαστικά μπαίνω μέσα στο σπίτι και φωνάζω.
<Μαμααα , Ελευθερία είστε εδώ ...;>
Τότε είναι που δεν άκουγα τίποτα και τρόμαξα .
<ΕΚΠΛΗΞΗ >Ακούω να φωνάζουμε από πίσω μου .
< Μαμά ; Ελευθερία; Που ήσασταν με τρόμαξαται...>το είπα καθώς ένα δάκρυ κύλησε.
< Θέλαμε να σου κάνουμε έκπληξη με μια τούρτα για τα καλά νέα. Πότε θα μας το έλεγες ;>
< Ποιο να σας πω; δεν καταλαβαίνω ... Τι έγινε ;>
Γεμάτος απορία ρωτάω .
<Για την υποτροφία σου φυσικά νόμιζες ότι θα μας το έκρυβες; Την υποτροφία σου για το σχολείο της πρωτεύουσας.>
Και εκεί το πρόσωπο μου γίνεται κάτασπρο. Ποια υποτροφία ; Τι εννοεί;
<Ο στόχος πήρε το γράμμα... Αλλά δεν νομίζετε ότι είναι λίγο νωρίς ;>
<Διάβασε το χαρτάκι δεν ξέρουμε πόσα ξέρει πρέπει να κινηθούμε γρήγορα.>
<Ελήφθη.>

Ο Φορος !Where stories live. Discover now