Tatil

26 2 3
                                    

Evet be en sonunda şu sıkıcı tatil bitti.Ama en sıkıcısı başladı OKUL!!

Yine o saçma sınıfa gidip yine saçma konular hakkında konuşcaktım.MÖLÖKO BOGON BONO BOKTO.MOLOKO OYROLOM MO?bla bla....

Neyse en kötüsüne gelim erken kalkma!!!!!

Sabahın 6 sında kalk okula git offffffff =_=.Aslında şimdi düşündüm sıkıcı yaz tatili daha cazip geliyor mu ne?Evde otur televizyon izle mutfağa gidip dolabın kapağını aç boş boş bak sonrada "ben neden burdayım?"de geri oturma odasına git ve koltuğa gömül.Ve sırf biraz hareket ettin diye başın ağrısın.Yahu ben maddi durumu orta olan bir ailenin çocuğuyum ne anlarım tatilden.Sonra televizyonda en sevdiğin şarkı gelsin annen gelip süpürgeyi açsın ve sen sadece hayranı olduğun adamları sadece gör ses yok müzik yok.Aman neyse okullar açılıyor!!!

Neyse zaten kitap felan yok çantama bir karalama defterimi alım ve One direction kalemliğimi alim bir kalem bir silgi tamamdır.Dur bi dk 2 One direction fotosunu 1 Niall fotoğrafı ve 1 poster şart.Malum o sıkıcı okulda ne yapacaksın?Onlara bakıp keyfim yerine gelir.Ha bi de şu salaklar karışıp yırtmaya çalışacaklar.Sıçarım ağızlarına olur biter.

😴😴😴😴😴😴😴

O nalet olası alermi kapatın!Ve o nalet olası alerm yüzünden o masum iri gözlerimi açtım.Ah bide şu var dimi? Kardeşim ve kuzenim de bizim okula geldi.Yahu başka okul mu yok?Kalk salak kardeşini uyandır.Neyse kalktım ve hemen elini yüzümü yıkadım.Saçımı tarayıp odaya geçtim.Ne yâni bu çocuk hâlâ uyuyor mu?Aklıma şeytanca fikir geldi.Bir bardak soğuk su dökmem yeter onu uyandırmaya.

Hemen mutfağa gidip bir bardak su aldım ve direk yüzüne boşalttım.İşte bu beni 3 ay sonra güldürdü.Evet en son 3 ay önce güldüm o da televizyondaki adama.Çocuk bir can havliyle uyandı.

Mert:Yâ abla napıyon ya bi insan böyle uyandırılır mı?

Melike:Yo oplo nopoyon yo kalk lan!

Mert:Tamam lan!

Mert in odadan çıkışının ardından kapıyı kapattım ve kitledim.Telefondan en sevdiğim şarkıyı açıp üstümü giymeye başladım.Evet bu hoştu çünkü müzik bana iyi geliyor ve sakinleştiriyordu.

                                     ...........

Okula gitme vakti!Şu salak da gelse ve şu kuzenimizi çağırsa tam olcak ama beyfendi okula gelmek istemiyormuş bla bla olum seni mi beklicem hadi lan!

Neyse öyle veya böyle okula vardım.Daha bahçeden içeri girmeden bana sarkan salak arkadaşım koştu Nurcan!Direk sarıldı bi dursa da nefes alsam ama yok!Neyse en azından arkadaşlarımı özlemişim ki ona sarïldım kardeşim ve kuzenim sıralarına geçti ve bende sırama geçtim.

O da kim? Yeni bi kız gelmiş.Hmm iyi birine benziyor.Neyse bi "hoşgeldin" diyim bende.Yanına yaklaştım ve konuştum;

Ben: Merhaba yeni mi geldin?

Kız:Evet.

Ben: Hoşgeldin bak şimdi bu sınıfa geldin diye pişman okumicaksın neyse derslerin nasıl?

Kız birden sanki 10 yıldır arkadaşım gibi konuştu

Kız:Ya tembelim ben zaten bu okula da diğer okulumun ortamı bozuk diye geldim.

Ben: Arkadaşlar bu kız yeni geldi. Diyip onu soru grubuna yönlendirdim.Salak şimdi sorulara boğulur 😎😎.

Aha Mercan en sonunda düzgün bi kız.Hemen yanına gittim.

Ben:Knk naber?

Mercan:İyidir senden?

Ben:İyi ne olsun?

Mercan:Ya melike sen niye bizim yatılı kursa gelmedin?

Ben:Bilmem ki?

Mercan:Neyse zaten bende gitmedim.

Ben:Lan o zaman bana neden hesap soruyon?

Mercan: Bilmem belki gitmişsindir diye laf alım dedim.

Ben: Hay Allahım yarabbim.

Bizim eski müdür gitmiş hadi bakalım yeni müdür kim?Ve ne çekecek bizden?

Merhaba arkadaşlar inşaallah beğenilmiştir Evet anladığınız gibi kızımız kaba,isyankar,kezo felan bakalım ne olcak düzelecek mi?Bir dahaki bölümde buluşmak üzere byes.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Öğrencinin Gözünden HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin