-Okul-

97 11 4
                                    

Herkesin ağzında menzuniyet balosu vardı.Bense elime verdikleri broşürü incelemekten başka bişey yapmıyordum.Baloya daha 4 ay vardı.Asıl problem benim bu sözleşmeyi imzaladıktan sonra ne zamn albüm kaydına başlıycağımdı.

-Hey Jess!! Baloya geliyorsun değil mi?? Unuttunmu bize sözün var şarkıları sen söyliyceksin.

-Aaa ben onu  tamamen unutmuşum.Sözümü yerine getireceğim Amy.

-Jess bu aralar dalgın görünüyorsun bi problemin mi var?

-Ya aslında çok mutluyum.Grey Day şirketiyle 2 yıllık bi sözleşme imzaladım.

-Aman Tanrım!! Bu mükemmel bi haber Jess. Tebrikler!!

-Teşekkür ederim

-Nasıl oldu anlatsana? Annene söyledin mi?

-Annem bana haber verdi ve plak şirketiyle görüştüm.Sözleşmeyi daha dün imzaladım ama bir problem var.

-Problem ne?

-Babam daha bilmiyor ve ona yalan söyledim.

-Eninde sonunda öğrenecek Jess.Gidip konuşman gerek baban seni zamnla anlayacaktır.

-Ben bilmiyorum bu kadar erken olmaz yapamam.

Jess enind sonunda öğrenicek korkaklığı bırak.

-Bilmiyorum Amy kafam çok karışık.

-Zil çaldı.Hadi sınıfa gidelim.

-Pekala.

sınıfa geldiğimde sırama doğru giderken,

-Hey Jess! Sen artık burda oturuyorsun

-Brandon burası benim yerim.John Linda'nın yerinden kalkarmısın? burası bziim sıramız.

-Linda dün okuldan ayrıldı.Burası da bize kaldı öyle değil mi John??

-Hahhaha evet kardeşim.

Bu ikizlere her zamn sinir olmuşumdur.Bu sefer daha ççok sinirlendim.Ukala tavırlarıyla kendilerini soğutmakla çok iyilerdi.

-Linda okuldan ayrılıcağını söylemedi.Siz uyduruyor olmayasınız??

-Hayır.Uydurmuyoruz.Linda teyzesinin yanına Brixton'a gitti.Ne yazık!! Sana söylemiş olmalıydı.

Beynimden vurulmışa döndüm daha 2 gün önce gördüğüm en yakın arkadaşım gitmişti hem de bana haber vermeden..Bu mutlu haberi en çok onunla paylaşmayı istiyordum.Ama o artık yoktu.Ağlıycak duruma geldim.10 yıllık arkaşım bana haber vermeden 2 gün önce gitmişti.

-Bilgi verdiğin için için saol Brandon. Ben nereye oturucam?

-En arkadaki sırayaoturcaksın yanında Sam oturacak.

-Yapmayın bunu bana tek başıma otursam daha iyi olur.

-Olmaz

-Peki Brandon senle oturabilirmiyim?.Bunu söylerken yüzümde bi gülümseme vardı.Yanağından bi makas aldım.

-Hayır olmaz! Beni kandıramazsın Jess.Samle otur çocuğun neyi var sessiz sakin işte.

-Ama Brandon biliyosun ben o sıkıcı matematik derslerinde Lindayla kaynatıyordum.Sam beni  dinlemez ki Ama.. Sen beni dinlersin

-Olmaz Johnu yalnız bırakmamam gerek.

-Ah pekala.

Samin yanına doğru ilerledim.Aslında Sam dışardan çok sempatik biri gibi görünüyor.Ama daha önce pek güldüğünü görmedim.Sam çok değişmişti 4 yıl içinde ama ben bu değişimi daha yeni farkedebilmiştim.Çok farklı olmuş.Sarı saçlarını uzatmış,boyu atmış ve o rüküş tarzından çıkmıştı.Bana göre fazla havalı.Bu çocuk biraz konuşkan olsa bütün kızların onun peşine düşeceği kesin.

KARANLIK SABAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin